1394-12-15 11:34
1851
1
28530

غیبت هاشمی رفسنجانی در تشییع پیکر آیت‌الله طبسی به دلیل سفر به شمال + عکس

محمد هاشمی، برادر و رئیس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به نمایندگی از وی در مراسم تشییع پیکر تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ (سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی) شرکت می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، بنا به اعلام خبر منتشره در سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد هاشمی، برادر و رئیس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، به نمایندگی از وی در مراسم تشییع پیکر تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ (سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی) شرکت می کند.

پیش از این اعلام شده بود که روز چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه ایت الله هاشمی و سید حسن خمینی و یاسر خمینی به منظور عیادت از ایت الله طبسی عازم مشهد مقدس شدند.

**سفر مشترک هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی به شمال!

هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی که برای عیادت از آیت الله طبسی به مشهد رفته بودند بعد از عیادت به استان گلستان سفر کردند و در مسیر سفر به گلستان از دانشگاه های آزاد شیروان و بجنورد بازدید داشتند که با حاشیه هایی هم همراه بود. برخی دانشجویان با شعارهای "امید ملتی تو" از هاشمی استقبال کردند که جمع قابل توجهی از دانشجویان اجازه تداوم این شعار ها را ندادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

هنوز دست از تخریب هاشمی بر نداشتین!!

0
0
پاسخ
1394-12-15 12:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.