1394-12-14 11:54
962
1
28481
قاضی پور در نشست خبری؛

با واردات خودروهای لوکس و گران قیمت مخالفم / تخریب توسط BBC برای من مایه افتخار است

نماینده منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس دهم گفت: دشمنان می خواهند اختلاف افکنی کنند و بهترین محلی که برای این هدف خود یافته اند، انتخابات است، آن ها می خواهند شیرینی انتخابات هفتم اسفند را به کام ملت ما تلخ کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اروم نیوز؛ نماینده منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس دهم در نشست خبری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان سال ها شب و روز پول هزینه کردند و تلاش کردند حکومت مشروع آن ساقط شود ولی خدا خواست که ایران اسلامی وارد شود و نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

وی تصریح کرد: اخیرا پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم به استان ما بازگشت که یکی از این شهداء برزگوار اهل سنت و دیگری شیعه بود، که نشان دهنده اتحاد ما و کنار هم بودن برادران شیعه و سنی است.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: دشمنان می خواهند اختلاف افکنی کنند و بهترین محلی که برای این هدف خود یافته اند، انتخابات است؛ آن ها می خواهند شیرینی انتخابات هفتم اسفند را به کام ملت ما تلخ کنند.

وی ادامه داد: هزینه های دشمنان انقلاب امروز صرف سایت ها می شود، اما علاقه مندان به انقلاب امروز باید اتاق های فکر در حمایت از وحدت، انسجام ملی، انقلاب اسلامی و نظام ایجاد نمایند.

قاضی پور در رابطه با موج تخریب هایی که علیه وی ایجاد شده است، گفت: اکثر مطالبی که در رابطه با سخنان من منتشر شده کذب است و صحت ندارد، علاوه بر این بالاخره یکی از نام های خداوند ستارالعیوب است و اگر خطایی هم از جانب من سر زده باشد کلیت عملکرد من زیر سوال نمی رود.

وی اضافه کرد: عده ای از من ناراحتند و دلیل اصلی تخریب ها همین مساله است، در همین راستا یک بانک خصوصی گفته بود حاضرم مبلغ هنگفتی هزینه کنم تا قاضی پور انتخاب نشود.

نماینده منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس دهم در ادامه اظهار کرد: افتخار می کنم که بی بی سی به تخریب من روی آورده است، این همان بی بی سی است که تا کنون حتی یکبار هم نامی از شهید باکری نبرده، این رسانه همان کسانی است که داروی سرطانی را تحریم کردند، لذا جوسازی آن ها که از حضور مردم پای صندوق های رای خشمگین اند من را ناراحت نمی کند.

قاضی پور با اشاره به دلیل تخریب های صورت گرفته علیه وی گفت: سر و ته حرف های من را جابجا کرده و اقدام به انتشار آن ها کرده اند و ریشه این تخریب ها در تصمیم کسانی دارد که به دنبال ابطال انتخابات هستند.

وی افزود: می گویند قاضی پور در عملیات ها دشمنان را کشته است، من افتخار می کنم که در مقابل دشمنان انقلاب و نظام و کشور ایستاده ام، من خادم ملت هستم، اجازه بدهید خادمین مردم کار کنند و کاری نکنید که این خادمین کنار کشیده و بله قربان گو ها روی کار بیایند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خاطرنشان کرد: به هر حال اگر سخنانی از جانب من موجب ناراحتی هر کسی شده عذر خواهی می کنم اما باز هم می گویم من اهانتی نسبت به کسی انجام نداده ام.

قاضی پور افزود: بیشترین حمایت از زنان و مشاغل خانگی را در مجلس من انجام دادم و بانوان، اعم از بانوان اهل سنت حضور فعالی در دفتر مردمی بنده دارند.

نماینده منتخب مردم ارومیه در انتخابات مجلس دهم در پاسخ به سوالی در رابطه با خط مشی سیاسی اش اظهار کرد: من اصولگرای مستقل و ولایی هستم و خود را سرباز حضرت آقا می دانم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از داخل،  گفت: باید بر روی افزایش صادرات و جلوگیری از ورود کالاهایی تمرکز کنیم که مشابه آن ها در داخل تولید می شود، در بحث خودرو اصلی ترین مخالفت را با واردات خودروهای لوکس و گران قیمت من بودم اما باید کیفت خودروهای تولید داخل نیز ارتقا پیدا کند.

قاضی پور در پاسخ به این سوال که در دور دوم انتخابات از چه کسی حمایت خوتاهد کرد، خاطرنشان کرد: من قیم مردم نیستم و مردم به هر کسی رای بدهند برای من محترم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ابوذر

از گلستان ما انتظار بیشتر از این هم نمی رفت که به جای محکوم کردن این چهره به پر و بال دادنش بپردازد .کافی بود برخی جملات بی ادبانه و ... را یک اصلاح طلب میزد ان وقت حکم اعدام صادر میکردند متاسفم واقعا متاسفم

0
0
پاسخ
1394-12-15 05:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.