1394-02-06 13:29
4278
0
13842
در گالري هاي تهران چه خبر است؟؛

تماشاي زنان بي حجاب در وان حمام به صورت قانوني در تهران + عکس

نمایشگاهی برگزار می‌شود که تابلوهای آن را تصاویر زنان بی‌حجاب و نیمه برهنه‌ای تشکیل می‌دهند که در وان حمام خوابیده‌اند و سیگار می‌کشند و تصاویری از این جنس.

به گزارش گلستان ما، تهران در نگاه اول، تنها یک شهر به نظر می‌رسد اما اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که چند سالی است پایتحت ایران به دوبخش تقسیم شده است؛ یک نمای ظاهری که در خیابان‌های دوست داشتنی شهر جریان دارد و نمای دوم، در زیرزمین‌ها و ساختمان‌های خاص. بله؛ جای هیچ انکاری نیست که زندگی زیرزمینی در تهران، در سال‌های اخیر بسیار پررنگ شده و حوادثی در این کلانشهر رخ می‌دهد که به هیچ عنوان قابل باور نیست.

همین چند روز پیش بود که شبکه خبری «فرانس ۲۴» در گزارشی، از وجود رستوران‌های زیرزمینی در تهران که به پخت و طبخ غذاهای ممنوعه می‌پردازند، خبر داد. درباره باشگاه‌های ورزشی زیرزمینی و سالن‌های مهمانی‌های غیراخلاقی اشرافی هم که چندی پیش و با گسترده شدن خبر وجود جماعتی تحت عنوان «بچه پولدارهای تهران» از آنها باخبر شدیم، آنقدر مطلب بیان شده که دیگر نیازی به توضیح اضافه نیست.

اما حالا دیگر اوضاع فرق کرده است. در یک گالری قانونی و رسمی که نام و نشان معروف و معتبری دارد و با یک جستجوی سریع می‌توان به همه اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد، نمایشگاهی برگزار می‌شود که تابلوهای آن را تصاویر زنان بی‌حجاب و نیمه برهنه‌ای تشکیل می‌دهند که در وان حمام خوابیده‌اند و سیگار می‌کشند و تصاویری از این جنس.

تماشاي زنان بي حجاب در وان حمام به صورت قانوني و رسمي

گالری «راه ابریشم» که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد، در روزهای اخیر نمایشگاه عکسی را با عنوان «نیمه غایب» برگزار می‌کند و آثار «مریم سعیدپور» را به نمایش گذاشته است؛ تصاویری که در کمال تعجب و ناباوری، با وجود تبلیغات عمومی و رسمی برای برگزاری این نمایشگاه، محتوایی کاملا غیراخلاقی و کثیف دارند. مساله تاسف‌بار اینجاست که اینبار دیگر خبری از یک خانه مخفی در میان نیست؛ بلکه یک گالری رسمی که نام و نشان معتبر دارد، بدون نگرانی از هرگونه برخورد انتظامی، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

بعد از ماجرای ناراحت کننده جشنواره فیلم و عکس همراه تهران که با انتشار تصاویر نیمه برهنه و بی‌حجاب دختران در یک مکان عمومی و دولتی همراه بود، طبیعی است که اینگونه اقدامات نیز براحتی و بدون هیچ نگرانی از برخورد مسئولین در سطح شهر صورت می‌گیرد./ شفاف

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.