1394-02-01 06:33
21153
3
13580
شایعه ای که تکذیب شد؛

فوت "فرزاد حسنی" در تصادف مرگبار اتوبان همت + فیلم

ساعت 00:42 بامداد گزارش وقوع سانحه رانندگی در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت روی پل یادگار امام (ره) به سامانه 125 اعلام شد و ماموران ایستگاه 25 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. این خبر به سرعت در رسانه های خبری منتشر شد و بازتابهای متفاوتی را در هویت فرد متوفی بجای گذارد.

به گزارش گلستان ما، پس از گذشت چند ساعت از انتشار این خبر، شایعه کشته شدن یکی از مجریان معروف صداو سیما موجبات تالم دوستداران وی را فراهم ساخت. این فرد که از وی در خبرها نام برده شده فرزاد حسنی است که تا این لحظه هیچ یک از منابع موثق پزشکی و آتش نشانی و پلیس صحت مرگ وی را تایید نکرده اند.

با عنایت به این موضوع که در اغلب موارد صورت فرد پس از وقوع تصادف تقریبا قابل شناسایی نیست، ممکن است تشابه چهره موجب انتشار شایعه در خصوص مرگ این مجری و بازیگر توانای سینماو تلویزیون کشور باشد.

در این حادثه یک خودروی سواری بی ام و که چهار سرنشین به همراه داشت در حالی که سقف خودروی خود را باز کرده بود بدلایل نامشخص از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با جداول و گاردریل کنار جاده به شدت با یک دستگاه خودروی سواری پرشیا برخورد و در محل متوقف می شود. هر چهار سرنشین خودروی بی ام و به بیرون پرتاب شدند که یکی از این سرنشینان از روی پل یادگار بر روی اتوبان سقوط کرده است.

معلوم نیست با توجه به تماس بیش از 40 خبرنگار با سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان ها و صدا و سیما این اتفاق متوجه فرزاد حسنی بوده باشد. تنها تایید خانواده وی می تواند منبع تایید یا رد این خبر باشد.

از بی اطلاعی تا تکذیب درگذشت فرزاد حسنی

روابط عمومی صدا وسیما با اظهار بی اطلاعی از این خبر نسبت به رد یا تایید آن اظهار نظر نکرده و اعلام نظر را منوط به تایید از سوی بستگان و مراجع قانونی دانست.

گفته شده بود پس از سانحه که منجر به مرگ مغزی فرزاد حسنی شده خانواده وی با انتقال او به این بیمارستان و اهدای اعضای وی موافقت کرده اند که تین نیوز در تماس با این بیمارستان یقین حاصل کرد که این خبر پایه و اساس نداشته و تنها در حد یک شایعه است.

طی تماس تلفنی با مرکز پلیس راهور تهران و طرح موضوع و کسب اطلاع از مرکز تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی، فوت فرزاد حسنی در سانحه رانندگی شب گذشته اتوبان همت تکذیب شده و متوفیان را از شهروندان عادی معرفی کرد./ ایرنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

123

خدانکنه خواهشا صحت و سقم این خبر را واضح بنویسید بوده یا نبوده ؟

0
0
پاسخ
1394-02-01 08:48
مازیار

من میمیرم اگه فرزاد چزیش بشه

0
0
پاسخ
1394-02-02 16:40
ااااا

نه صحت نداره

0
0
پاسخ
1394-04-28 17:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.