1395-03-11 05:20
1602
1
32860

پذیرش و چاپ مقاله مدرس دانشکده سما گرگان در مجله ISC

مقاله مدرس دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد گرگان با همکاری جمعی از نویسندگان پیرامون موضوع زمانبندی منابع در محیط ابر، در یکی از مجلات معتبر بین المللی ISC پذیرش و چاپ گردید.

به گزارش گلستان ما، مقاله محمد زوار از مدرسین دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد گرگان با همکاری مهندس میثم رضایی، مهندس شعله گراوند و دکتر فرهاد رمضانی موزیرجی با عنوان "Fuzzy Logic-Based Algorithm Resource Scheduling For Improving The Reliability Of Cloud Computing" در مجله معتبر بین المللی Asia-Pacific Journal of Information Technology and Multimedia پذیرش و چاپ شد. این مجله متعلق به دانشگاه ملی UKM مالزی و دارای نمایه ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) است و بازه ای وسیع از موضوعات مرتبط با علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و چند رسانه ای را در بر می گیرد.

زوار در توضیح این مقاله گفت: محاسبات ابري يك زير ساخت مهم براي سيستم هاي توزيع شده است که هدف اصلي در آن، كاهش استفاده از منابع مي باشد. در اين محيط هر كاربر ممكن است براي اجراي هر كار، با هزاران منبع روبرو شود و تخصيص این كارها به منابع توسط خود كاربر غير ممكن است، لذا زمان بندي صحيح و دقيق منابع توسط سيستم، باعث استفاد بهينه از منابع و افزايش قابليت اطمينان در محاسبات ابر مي گردد.

وی افزود: با توجه به مباحث بیان شده، در این مقاله الگوريتمی كارآمد و دقيق براي زمانبندي منابع جهت بهبود قابليت اطمينان در محاسبات ابر معرفي گرديد که عملكرد مناسب تر و دقيق تري نسبت به ساير روش ها داشته است.

زوار، چاپ کتاب در زمینه تخصصی و همچنین چاپ مقالات در ژورنال های معتبر بین المللی و کنفرانس های داخلی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.