1396-11-11 05:34
1339
0
49802
فلاحی خبر داد؛

برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه فجر در همه شهرستان های استان

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان گفت: جامعه بزرگ کوهنورد و طبیعت دوستان در سراسر استان همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه مبارک فجر را در کلیه شهرستانهای استان برنامه ریزی نموده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد فلاحی رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی ؛ ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، فرارسیدن ایام ا... فجر انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه اراده الهی و رهبری ولایت فقیه و همراهی مردم مؤمن و حقجو بوجود آمد ، به پیروزی رسید و تداوم دارد.

وی ادامه داد: هرساله با آغاز دهه مبارک انقلاب اسلامی مردم عزیز در هرجایگاه و صنف و قشری که هستند هریک بنوعی برای پاسداشت فرارسیدن عید انقلاب شکوهمند اسلامی پیشقدم می شوند و با هر ابزار و بضاعتی این ایام فرخنده را بزرگ می دارند تا یاد رشادت‌های مردانی که مردانه برای به ثمر نشستن این انقلاب از جان و مال وفرزند خود گذشتند به فراموشی سپرده نشود . 

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان افزود: در همین راستا و در گرامیداشت دهه مبارک فجر بنا به ظرفیت و بضاعتی که از جامعه بزرگ کوهنورد و طبیعت دوستان عزیز در سراسر استان برخوردار است ، همایش کوهنوردی خانوادگی گرامیداشت دهه مبارک فجر را در کلیه شهرستانهای استان برنامه ریزی نموده.

 فلاحی یادآور شد: این همایش ها از سوی هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستانهای سراسر استان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و دیگر دستگاهها در روز های جمعه 13/11 و 20/11/96 با حضور خانواده های محترم علاقمند به کوه و طبیعت برگزار می گردد که در پایان هر همایش برنامه های متنوعی از جمله قرعه کشی و اهدای جوایز صورت خواهد گرفت .

وی ادامه داد ؛ در روز جمعه 13/11/96 شهرستانهای کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و مینودشت و در روز جمعه 20/11/96 شهرستانهای گرگان ، علی آبادکتول ، آق قلا ، رامیان ، آزادشهر ، گالیکش ، گنبد ، کلاله ، شهر سرخنکلاته  و در روز پنجشنبه 19/11/96 شهرستان مراوه تپه این همایش سراسری را با محوریت گرامیداشت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هفتادمین سالروز تأسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برنامه ریزی و اجرا خواهند نمود.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان این مراسم را در راستای سیاستهای برگزاری مناسبت‌های ملی با صبغه مردمی عنوان کرد و افزود ؛ ظرفیتی که در این همایش ها وجود دارد مدیریت ، اجرا و حضور گسترده علاقمندان به این حوزه در گرامیداشت دهه مبارک فجر با محوریت مردمی است و لذا پیش بینی شده است که این همایش های کوهنوردی خانوادگی بصورت منسجم ،بیش از 6000نفر شرکت کننده حضور داشته باشند . 

فلاحی در پایان گفت ؛ باردیگر و در حضوری گسترده و با صلابت ؛ جامعه بزرگ ورزشکار و کوهنوردان عزیز در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن و در کنار آحاد مردم همیشه در صحنه استان گلستان  با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میثاقی دوباره خواهند بست .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.