1396-10-23 08:57
1232
0
49061
دبیر هیئت سوارکاری گلستان:

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه ‌در گنبدکاووس برگزار شد

هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهارداشت: هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 56 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته هجدهم 56 رأس اسب در 6 دور یک‌هزار و یک‌هزار و 200 متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکیدکرد: در پایان این هفته کورس پائیزه، بنیامین جرجانی و آق‌اویلی بشگرد 2 سوارکار پیروزی دورها اول تا ششم رقابت‌های امروز بودند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افرود: بنیامین جرجانی در دورهای نخست، پنجم و ششم با اسب‌های گلشاد گز، رونین سروین وایل تاها زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و آق‌اویلی بشگرد هم با پیروزی در دورهای دوم، سوم و چهارم با اسب‌های ای گل، بابوی وفلاورهج یکی از 2 سوارکار برتر هفته بود.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، افزود: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 805 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته نوزدهم کورس پائیزه هفته آینده در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.