1395-11-29 12:37
1153
0
35411
مهدی میقانی عنوان کرد:

تمامی راه‌های مواصلاتی گلستان باز است/ حضور 30 اکیپ راهداری در جاده های استان / پرهیز از سفر های غیر ضروری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:عوامل راهداری گلستان برای خدمات رسانی در جاده ها و مسیر های مواصلاتی آمادگی کامل دارند.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت:در حال حاضر تمام راههای مواصلاتی استان گلستان باز است و اکیپ های راهداری با آمادگی کامل در حال ارائه خدمت هستند .

وی ادامه داد: 30 اکیپ راهداری به استعداد 150 نفر درکلیه راههای استان مستقر هستند و به مسافرین و هم استانی ها خدمت رسانی می کنند و آمادگی حضور در زمان برودت هوا را دارند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح کرد:هم استانی ها و هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر با شماره 141 و یا تلفن 32480019 برای آگاهی از وضعیت راه های استان تماس بگیرند و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند.

میقانی با بیان اینکه سامانه بارشی تا صبح یک شنبه در استان گلستان فعال است ،گفت: آمادگی کامل وجود دارد ولی هموطنانی که قصد عبور از مسیرهای خوش ییلاق و توسکتان به شاهرود را دارند باید احتیاط داشته باشند و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس ، هلال احمر و راهداری درعرصه حاضر هستند و مسافرین باید به نکات ضروری که اطلاع رسانی می شود توجه داشته باشند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.