1395-04-06 19:04
2090
0
34190
مدیر باشگاه فوتبال شموشک گلستان خبر داد:

جذب ۴ بازیکن شموشک گلستان در تیم فوتبال سایپا و پیکان/ عضویت در باشگاه شموشک با شرط معدل !

مدیر باشگاه فوتبال شموشک گلستان گفت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده از کلیه مربیان استان و کشور جهت شناسایی استعدادهای فوتبالی گلستان در این باشگاه دعوت می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، عیسی ساور سفلی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت مطلوب حاکم بر این باشگاه، گفت: مدرسه فوتبال شموشک گلستان جزو مدارس نمونه در کل کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه باشگاه شموشک از شهرهای مختلف گلستان و مازندران شاگرد دارد، افزود: باشگاه فوتبال شموشک تمهیدات قابل توجهی برای شاگردانش در این مجموعه اندیشیده است که سرویس ایاب و ذهاب و فراهم سازی شرایط مطلوب برای تحصیل شاگردان یکی از این تمهیدات می باشد.

عضویت در باشگاه شموشک با شرط معدل

ساورسفلی به عضویت دانش آموزان مقطع ابتدایی که معدل آنان بالای 18 و دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستانی که معدل آنان بالای 17 باشد، در شموشک گلستان خبر داد و اظهار داشت: فوتبالیستهایی که به مرحله نوجوانان و جوانان رسیدند زیرنظر مربیان مطرح کشور همچون کیانوش رحمتی، قاسمعلی کیاء، محمد نیک نژاد و احسان کیانی راد و دیگر مربیانی که به شموشک دعوت می شوند، آموزش می بینند.

مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک گلستان خاطرنشان ساخت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده از کلیه مربیان استان و کشور جهت شناسایی استعدادهای فوتبالی گلستان در این باشگاه دعوت می شود.

جذب 4 بازیکن شموشک در تیم فوتبال جوانان سایپا

وی  از جذب چهار تن از بهترین بازیکنان باشگاه شموشک گلستان در تیم فوتبال جوانان سایپا و پیکان تهران خبرداد و افزود: این چهار فوتبالیست گلستانی قطعا در آینده ای نزدیک در همین سنین کم در لیگ برتر فوتبال ایران خواهند درخشید.

برترین مربی ایران در سال  92 و 93، پایین ترین و بالاترین سن عضویت در باشگاه شموشک گلستان را 5 و 17 سال عنوان کرد و گفت: باتوجه به حضور آقای کیانوش رحمتی در باشگاه فرهنگی ورزشی شموشک و ان شاءالله حمایت های همیشگی مسئولین در پی ایجاد رده جوانان، امید و بزرگسالان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.