1394-01-17 06:39
1737
0
12854
تعلیق جرایم انضباطی بسکتبال شهرداری گرگان؛

آغاز دور برگشت مسابقات بسکتبال کشور / شهرداری گرگان امروز در استادیوم خالی از تماشاگر به مصاف دانشگاه آزاد صدرنشین می رود

در هفته دهم مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان بدون حضور تماشاگران خود به مصاف تیم صدرنشین دانشگاه آزاد می‌رود.

به گزارش گلستان ما ؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ برتر کشور امروز برای گرگانی ها با بازی شهرداری مقابل دانشگاه آزاد آغاز می شود.

با حکم فدراسیون بسکتبال دیدار امروز به علت محرومیت تیم شهرداری گرگان، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

این دیدار ساعت 16 و 15 دقیقه امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می‌شود.

با صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای تیم شهرداری گرگان، 3 جلسه محرومیت از بازی‌های خانگی و بازی بدون تماشاگر درنظر گرفته بود که 3 جلسه محرمیت بازی خارج خانه به یک جلسه کاهش یافت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم‌اکنون پس از تیم‌های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران با 13 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما تیم دانشگاه آزاد لیگ حرفه‌ای را خوب آغاز کرده و در پایان نیم فصل نخست با 7 پیروزی و یک شکست و 15 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.

تیم شهرداری گرگان در این فصل از رقابت‌های لیگ ملی و حرفه‌ای تاکنون نتوانسته تیم دانشگاه آزاد را شکست دهد و امروز امید دارد که بتواند با پیروزی برابر تیم صدرنشین همچنان در جمع 4 تیم برتر قرار داشته باشد.

در دیدار دور رفت لیگ حرفه‌ای تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 78 بر 64 برابر تیم شهرداری به پیروزی دست یافت و در دو دیدار لیگ ملی نیز تیم دانشگاه آزاد در دیدار رفت در گرگان میزبان خود را 67 بر 48 و در دیدار دور برگشت در تهران 57 بر 48 شهرداری را مغلوب کرد.

آخرین پیروزی تیم شهرداری گرگان برابر دانشگاه آزاد در لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در مسابقات لیگ برتر فصل 89-90 بوده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.