1394-06-14 09:03
2626
0
20042
یادداشتی به بهانه مرگ کودک 3 ساله سوری؛

«آیلان» تمام حرف تو آزادی است

سلام بر تو ای «آیلان»!!! ای نماد صلح و آرامش جهانی ای نماد تروریسم ستیزی، ای نماد امید به زندگی، حال که تو به خواب ابدی رفته ای هرکس تو را به نفع خودش معنا می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، رضا ممشلو دانش آموز نخبه استان گلستان و عضو مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی یادداشت کوتاهی را به رشته تحریر در آورده است که با هم می خوانیم...

سلام بر تو ای «آیلان»!!! ای نماد صلح و آرامش جهانی ای نماد تروریسم ستیزی ..ای نماد عشق.. ای نماد امید به زندگی...

حال که تو به خواب ابدی رفته ای هرکس تو را به نفع خودش معنا می کند، عده‌ای می گویند ببین دولت سوریه بد است، و عده ای می گویند ببینید اروپایی ها چه قدر خوب هستند یک دقیقه سکوت کردن!!؟؟ آری براستی از دست رفتن جان یک کودک هم بعضی ها را از خواب غفلت بیدار نمی کند.

«آیلان» جان آسوده بخواب، مطمئن باش روزی فرا می رسد که خیلی ها متوجه اشتباهاتشان می شوند، البته چه دیر متوجه می شود.

« آیلان» تمام حرف تو آزادی است، تمام جسم تو معنای آزادی است، تو نماد آزادی هستی نه مجسمه آزادی، اصلا تو خود آزادی هستی، خدایت بیامرزد.

به امید روزی که تمام کشور ها با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند و این محقق نخواهد شد مگر با از بین رفتن استکبار، مگر با از بین رفتن صهیونیسم جهانی، امیدوارم بعضی ها زودتر از مرگشان از خواب غفلت بیدار شوند و امیدوارم دیگر نیازی به تکرار پیام تو نباشد و دیگر کودکی را اینگونه نبینیم.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.