1393-11-12 08:03
3133
0
9755
سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

برنامه های دهه مبارک فجر در سراسر استان گلستان

برنامه‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان گلستان به شرح ذیل است.

به گزارش گلستان ما، برنامه‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان گلستان به شرح ذیل است.

۵۶ برنامه توسط سپاه در دهه فجر در کردکوی برگزار می شود

رادکانا: سرهنگ سیدروح الله ابطحی فرمانده ناحیه مفاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی گفت: پس از فرارشاه در 26 دی ماه 57، حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه 57 به میهن اسلامی ایران بازگشت و پس از ورود به تهران مستقیم به بهشت زهرا رفتند و در آنجا سخنرانی بیان ماندنی نمودند و بالاخره در 22 بهمن ماه 57 انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردمی است که با تلاش آحاد مردم این حرکت و نهضت بزرگ در دهه های پایانی قرن بیستم به ثمر نشست.

این مقام نظامی ادامه داد: کمتر کسی فکر می کرد این مردم بتوانند حکومت شاهنشاهی پهلوی را سرنگون کنند؛ حکومتی که آمریکا، انگلیس، و استعمارگران جهان از اون حمایت می کردند و تا بن دندان مسلح بودند که یک رهبر الهی با توکل بر خدا و حمایت آحاد ملت توانست رژیم طاغوت را سرنگون کند و انقلاب اسلامی ایران را پایه گذاری نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با اشاره به کلام نورانی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه “انقلاب ما انفجار نور بود” اظهار کرد: شاید کمتر کسی معنی و حقیقت این جمله را درک می کرد؛ زیرا نور خاصیتش این است که از کوچکترین روزنه ای نفوذ پیدا می کند و فضا را تحت تأثیر خود قرار می دهد و صدای انقلاب اسلامی به گوش همه جهان رسید و نور آن در همه جا تشعشع پیدا کرد و ما الان شاهد بیداری اسلامی در جوامع مختلف جهان هستیم که این از برکت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

???????????????????????????????

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیروزی خون بر شمشیر نام گرفت

سرهنگ سیدروح الله ابطحی با اشاره به این نکته که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نام پیروزی خون بر شمشیر نام گرفت، خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران از هیچ تهدیدی و هیچ تبعیدی و هیچ شکنجه ای نترسیدند و وارد میدان شدند و از خون خود گذشتند تا توانستند به رهبری حضرت امام خمینی (ره) خواب را از چشم دشمنان اسلام و بشریت بزدایند.

وی افزود: از طرفی دشمنان به تصور اینکه اگر بتوانند عناصر و متفکران مهم این نظام را بکشند می توانند نظام را از بین ببرند و با چالش بزرگ مواجه سازند که دست به ترور شخصیت های مهم نظام زدند ولی خون پاک این عزیزان نهال انقلاب را تنومندتر کرد و قطار انقلاب به حول و قوه الهی و با سرعت بیشتر ادامه مسیر داد.

ابطحی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان با به میدان آوردن همه توان خود به ویژه جنگ رسانه ای و عملیات روانی جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی درصدد آمدند تا این انقلاب الهی و دشمن شکن را به نوعی در داخل به استحاله بکشانند و نسل جدید انقلاب را با تخریب تاریخ انقلاب و القای دروغ به مسیر انحراف سوق دهند و بر همه ما واجب است که در این مسیر از پا ننشینیم و هوشمندانه و مدبرانه و با بصیرت و بصورت هدفمند در این مسیر گامهای استواری برداریم.

56 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه در ایام ا… دهه فجر در کردکوی برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه 56 عنوان برنامه از سوی رده های مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: از این عناوین می توان به برگزاری رژه موتوری در 12 بهمن ماه بمناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، برگزاری جشنواره غذای سنتی، برگزاری جشنواره عفاف و حجاب اشاره کرد.

وی ادامه داد: دیدار باخانواده های معظم و معزز شهدا، برگزاری چندین یادواره شهدا در این ایام، برگزاری هیئت عاشقان ولایت و نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی، عطرافشانی مزار شهدای شهرستان، افتتاح پروژه های عمرانی، انجام ویزیت رایگان در درمانگاه کوثر از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در این ایام می باشد.

******

افتتاح 56 پروژه با اعتبار 118 میلیارد در کلاله/ اشتغالزایی برای 150 نفر

کلاله خبر: نصرت برزگر در گفتگویی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 118 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی گفت: همچنین عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال نیز آغاز می شود.

فرماندار کلاله گفت: با افتتاح این پروژه ها برای 150 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

برزگر همچنین اعلام کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر 250 برنامه فرهنگی، هنری، همایش و سخنرانی در این شهرستان به اجرا در می آید.

وی افزود: برنامه استقبال نمادین از حضرت امام خمینی(ره) از فرودگاه کلاله تا گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهیدان، آیین های ویژه 10 شب در 10مسجد، برگزاری جشن ها و جنگ های شادی، برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از اهم برنامه های دهه فجر در شهرها و روستاهای شهرستان کلاله است.

فرماندارکلاله ادامه داد: همچنین به همین مناسبت، ساختمان اداری ثبت احوال، پروژه گازرسانی به 3 روستا با 672 خانوار جمعیت و افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت4 هزار قطعه در ساعت و سردخانه 2 هزارتنی، از پروژه های شاخص قابل افتتاح در این شهرستان است.

******

اجرای ۱۰۶ برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و سیاسی به مناسبت جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی گنبد

ایرنا: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰۶ برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و سیاسی در این شهرستان اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی فتحی افزود: برنامه های امسال دهه فجر روز ۱۲ بهمن با نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: دراولین روز دهه فجر که بنام ‘ انقلاب اسلامی ، امام خمینی(ره) ، ولایت فقیه و رهبری’ نامگذاری شده ، مسابقه دوچرخه سواری، رژه موتوری مرزنشینان و مرزبانان در شهر اینچه برون ، کاروان شادی خودرویی و موتوری ، نمایشگاه عکس دوران انقلاب و نمایشگاه توانمندی های زنان برگزار می شود.

حجت الاسلام فتحی گفت: در روز دوم دهه فجر که به ‘ انقلاب اسلامی ، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی ‘ نامگذاری شده ، برگزاری نمایشگاه کتاب و هوشمند سازی کتابخانه ها، جشن اقوام، مسابقات ورزشی فوتسال ، محفل انس با قرآن و جشنواره ساخت عروسک های سرزمین ایران از جمله برنامه های این روز است.

وی ادامه داد: در سومین روز از دهه فجر که به ‘ انقلاب اسلامی ، استحکام خانواده ، زنان و سبک زندگی ایرانی – اسلامی ‘ نام گذاری شده ، آئین افتتاح متمرکز ۱۴۲ پروژه عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی با حضور استاندار گلستان برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: همچنین در این روز همایش بانوان شرق گلستان، جشنواره بازیهای بومی محلی و غذاهای سالم ، همایش فجر آفرینان ، نشست روشنگری و بصیرتی ، یادواره شهدای شاخص بسیج، جشن مردمی انقلاب و برگزاری مسابقات کشتی رده سنی جوانان در این روز برگزار می شود.

وی در مورد برنامه های روز چهارم دهه فجر که ‘انقلاب اسلامی ، ایمان ،جهاد وشهادت ‘ نامیده شده، گفت: کوهپیمایی ایثارگران و فرهنگیان، برگزاری مسابقات دو میدانی، فوتسال جامعه کار و تلاش ، مسابقات ووشو بین باشگاههای برادران و کنسرت موسیقی سنتی از برنامه های عمده این روز است.

حجت الاسلام فتحی در مورد برنامه روز ۱۷ بهمن هم گفت: در این روز همایش کوهنوردی ویژه بانوان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و جشن مردمی انقلاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ۱۸ بهمن نیز نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره غذا ، بازی های بومی و محلی ، نمایش طنز و جنگ شادی ، تجلیل از شاعران نخبه ایثارگر و نشست بررسی جایگاه و تاثیر ایران در منطقه اجرا می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: در روز ۱۹ بهمن همایش بزرگ انقلاب اسلامی ، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی ، کرسی آزاد اندیشی دانشجویان دختر ، جشنواره شعر استانی ، نشست روشنگری و بصیرتی ویژه کارگران و جشنواره غذا ویژه مربیان مهدهای کودک انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فتحی گفت: در روز ۲۰ بهمن هم همایش انقلاب اسلامی – تجلی لبیک یا رسول الله (ص) ، جشنواره استانی شعر و نثر طنز و یادواره شهدای محله ‘ بهار’ برگزار می شود.

وی در مورد برنامه های روز ۲۱ بهمن نیز گفت: در این روز مراسم جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان، یادواره شهدای فجر آفرین ، یادواره شهدای روستای ‘ قوینلی’ ، یادواره شهدای اهل سنت و دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام فجر در سالن امام خمینی (ره) اینچه برون برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در پایان از عموم مردم خواست در راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن که از ساعت ۱۰٫۳۰ از مقابل مسجد قائمیه آغاز می شود، حضور داشته و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام نمایند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس هم گفت: بسیج همگام با برگزاری برنامه های اصلی دهه فجر ، برنامه های ویژه ای نیز برگزار می کند.

سرهنگ ‘رمضانعلی بادلی’ گفت: بسیج در این دهه حدود ۶۰ برنامه اختصاصی را با حضور مردم و بسیجیان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدای پایگاه های مختلف بسیج ، مسابقات ورزشی متعدد، دیدار از خانواده های بی سرپرست توسط بسیجیان ، محافل انس با قرآن و برگزاری شب های شعر و خاطره از عمده برنامه های بسیج است.

سرهنگ بادلی گفت: غبارروبی گلزار شهدای گمنام و دیگر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ، فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان عاشورا و گرامیداشت مقام شهدای عملیات والفجر ۸ از دیگر برنامه های بسیج در دهه فجر است.

وی حضور همه بسیجیان در برنامه های دهه فجر و به خصوص راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را خواستار شد و گفت: دشمنان نظام اسلامی همه توجه خود را به این راهپیمایی معطوف کرده اند و لذا باید با حضور حداکثری بار دیگر حمایت و اطاعت خود را از مقام معظم رهبری اعلام نماییم.

******

بهربرداری از 48 پروژه عمرانی در علی آبادکتول

زرین نامه: احمد تجری مفرد در جلسه شوراي اداري شهرستان علی آبادکتول با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب بیان کرد: این دهه تجلی فداکاری و از خودگذشتگی عزیزانی بوده که هر چه تلاش کنیم نمی توانیم کرامت و بزرگواری هایشان را جبران کنیم، اما به عنوان خدمتگزار بر ما وظیفه و واجب عینی است که در راستای انتقال، بازگویی و آگاهی رسانی پیام انقلاب به نسل سوم و چهارم در این ایام اهتمام ورزیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال تعداد 48پروژه عمرانی و طرح تولید اشتغالزا با اعتبار 418 میلیارد ریال بهره برداری و 12 هزار و 668خانوار در شهرستان علی آبادکتول از آن بهرمند می شوند.

تجری افزود: عملیات اجرایی 10 پروژه با اعتبار 53 میلیارد ریال نیز با کنگ زنی در این دهه آغاز می شود.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول با تاکید ضرورت حضور مدیران در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر بازبینی محتوی انقلاب راستین است و باید به تمام پیام هایی که در دهه فجر وجود دارد حساس باشیم و برای احیای آن پیام ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمين موسوی امام جمعه علی آباد کتول نیز در این جلسه ايمان به خدا را وظيفه اصلي همگان دانست و افزود : خدمت صادقانه، ايمان به خدا و تلاش همه جانبه انتظار ولي فقيه از همه مسئولان است.

وی افزود: مسئولين بايد قدردان مردم باشند چرا كه تمام اين مسئوليت ها و لحظاتشان بايد در راه خدمت به مردم و كسب رضايت الهي باشد چرا که باید فرداي قيامت در محضر الهي جوابگوي خدمات خود در سمت و جايگاهي كه داشته اند، باشند.

موسوی در پایان با اشاره به پیام سال 93 مقام معظم رهبری و ضرورت عمل به آن خاطرنشان کرد: هر یک مسئولین ادارات و دستگاه های شهرستان روند فعالیت خود را در طول امسال مرور کنند و بنگرند که آیا توانسته اند کاری انجام دهند که بتوانند با سربلندی بگویند این فعالیت ما در راستای تحقق پیام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" رهبر انقلاب بوده است؟

******

اجرای 40 برنامه ی متنوع در ایام جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی در مراوه تپه

شبستان: سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی، رئیس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی سپاه نینوا استان گلستان، امروز (11 بهمن) در نشست خبری افزود: این برنامه ها در سطوح استانی، شهرستانی، حوزه های مقاومت، پایگاه ها و محلات، بسیج دانشجویی و معاونت های اقشاری مختلف اجرا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از شهرستان های گالیکش، بندرترکمن، بندرگز و بسیج دانشجویی در این دهه 50 برنامه، مراوه تپه 40 برنامه و رامیان 200 برنامه اجرا می کنند. 

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان گلستان، سهم هر یک از شهرستان های علی آبادکتول، گرگان، گمیشان و کردکوی در برنامه های دهه فجر را 100، 217، 140 و 125 برنامه برشمرد. 

عین علی ادامه داد: طی این دهه، در شهرستان مینودشت 120، گنبدکاووس 190، کلاله 157، آزادشهر 250 و در معاونت های اقشاری مختلف سپاه نینوا استان گلستان نیز 150 برنامه به اجرا درمی آید.

وی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب با عنوان گلبانگ انقلاب، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی و رژه مشترک موتوری نیروهای مسلح را بخشی از برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان در روز اول این دهه بیان کرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در این دهه، 630 دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، 50 یادواره شهداء، 100 نشست بصیرتی و محافل و مسابقات قرآنی برگزار می شوند.

عین علی، برگزاری کارگاه های آموزشی، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و تجلیل و تکریم از خادمان راهیان نور را بخش های دیگری از برنامه سپاه نینوا استان گلستان در دهه فجر اعلام کرد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی یکروزه، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و برگزاری نشست هم اندیشی فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی، دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان هستند.

به گفته وی، به منظور ایجاد فضای شاد برای مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی، چند جنگ شادی به اجرا درمی آید.

******

افتتاح و کلنگ زنی 77 پروژه عمرانی تولیدی و اشتغالزایی در دهه فجر

الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا از افتتاح یا کلنگ زنی 77 پروژه عمرانی و تولیدی به مناسبت دهه مبارک فجردر این شهرستان خبر داد.

"الیاس هیوه چی" در مصاحبه خبری با واحد خبر صدا و سیمای گلستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال در مجموع 77 پروژه عمرانی وتولیدی و اشتغالزای شهرستان با اعتباری بالغ بر 543 میلیارد و 144 میلیون ریال و با اشتغالزایی 161 نفر در شهرستان آق قلا افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار شهرستان آق قلا افزود: در این ایام 71 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 508 میلیارد و 68 میلیون ریال افتتاح و 6 پروژه عمرانی با پیش بینی اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 76 میلیون ریال کلنگ زنی می گردد.

وی احداث سالن ورزشی مدارس روستای پیرواش ، احداث 4 خانه بهداشت روستایی ، افتتاح فاز 1 و 2 مسکن مهر آق قلا ، اجرای طرح هادی روستای دوگونچی و احداث ساختمان آتش نشانی شهرداری آق قلا و سالن چندمنظوره ستاد حوادث را از جمله پروژه های عمرانی قابل افتتاح دهه مبارک فجر شهرستان آق قلا عنوان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: در بخش تولیدی و اشتغالزایی نیز 9 پروژه تولیدی اداره صنعت و معدن ، 12 پروژه بخش جهاد کشاورزی و 18 پروژه خود اشتغالی کمیته امداد امام (ره) با اشتغالزایی 161 نفر و با اعتباری بالغ 361 میلیارد و 823 میلیون ریال آماده بهره برداری خواهد بود .

وی همچنین آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه عمرانی با پیش بینی اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 76 میلیون ریال توسط شهرداری انبارالوم ، شرکت شهرک های صنعتی و راه و شهرسازی را از جمله برنامه های این ایام عنوان کرد.

هیوه چی در پایان گفت : مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان نیز در روز سه شنبه 14 بهمن با حضور معاون محترم سیاسی ، امنیتی استانداری گلستان در محل سالن همایش های کسب و کار شهرستان برگزار خواهد شد.

******

مهم ترین برنامه های دهه فجر شهرستان رامیان

گل رامیان:  سید علی اصغرحسینی معاون فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی داشت.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی دانست تا با بیان ایثارگری و از خودگذشتگی های  مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، نسل جدید با آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

معاون فرماندار شهرستان رامیان با تاکید بر مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان خواستار شد تا نسبت به اجرای هر چه بهتر برنامه های ستاد جدیت داشته باشند.

وی، نواختن زنگ انقلاب به صورت متمرکز در دبیرستان شریعتی رامیان، برگزاری جشن انقلاب با حضور استاندار گلستان در مسجد جامع روستای توران ترک، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در ابوالفضلیه خان به بین با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های اولین روز از دهه مبارک فجر عنوان کرد.

حسینی افزود: در روز 13 بهمن، همایش شوراهای دانش آموزی، 15 بهمن برگزاری جشن ویژه بانوان در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان و اجرای مراسم رادیویی به صورت در محل کانون نعیم از دیگر برنامه های شاخص در این دهه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یادواره 250 شهید سرفراز و سرداران شهید و 10 شهید گمنام در روز 16 بهمن در محل مسجد جامع رامیان، مراسم متمرکز کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها با حضور مدیران استانی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های شاخص ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامیان است.

******

برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان آزادشهر

تیتر آزاد: سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی،هنری در سطح شهرستان آزادشهر در این دهه اجرا خواهد شد به اهم برنامه ها از جمله زنگ انقلاب در مدارس ، غبارروبی مزار شهدا و برنامه ۱۰شب در ۱۰ مسجد اشاره کرد.

و ی افزود: امروز وظیفه ما این است که با اجرای برنامه های متنوع و گوناگون در زمینه آگاهی دادن به نسل جوان در خصوص انقلاب و دستاوردهای آن بکوشیم و با بیان زحمات و تلاشهایی که حضرت امام خمینی (ره) و یاران انقلاب و شهدای آن برای استقرار نظام جمهوری اسلامی کشیدند اینگونه قدردان باشیم.

دهنوی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب(ره) مبنی بر اینکه «انقلاب ما انفجارنور بود»، اعلام کرد: بر همین اساس می‌توان گفت در سایه انقلاب انفجار نور خدا، قرآن و پیامبر‌(ص) در انقلاب اسلامی ایران نمود عینی پیدا کرده است.

وی با اشاره به پیشرفتهای صورت گرفته بعد از انقلاب در حوزهای متفاوت سخت افزای و نرم افزار ی تصریح کرد: اگر این پیشرفتها به درستی برای مردم تبیین گردد، جوانان و نوجوانان ما از نزدیک با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

******

بیش از 200 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان گالیکش اجرا می‌شود

نیلکوه: سرگرد سید یحیی قاضوی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گالیکش با گرامیداشت سی ‌و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطرۀ حضرت امام (ره) و شهدای گران‌قدر ایران اسلامی گفت: در طول ایام‌الله دهۀ فجر بیش از 200 برنامه در این شهرستان پیش‌بینی‌شده که 40 برنامه به‌طور نمادین در روزشمار انقلاب در برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گالیکش گنجانده‌شده است.

sghavi

وی افزود: هیچ‌گاه نبايد فراموش كنيم كه هرچه داريم از نعمت وجودی انقلاب اسلامی است، همين امنيت و همين آسايش ما مرهون خون هزاران شهيد والامقام و انقلابی است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های بسیج سپاه شهرستان گالیکش پرداخت و گفت: برگزاری مراسم رژه موتورسواران و خودروهای، غبارروبی گلزار شهدا، ديدار و سركشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، بومی محلی و دارت، همايش پیاده‌روی خانوادگی، استقرار ايستگاه صلواتی در دهه فجر، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، نشست مادران پرچم‌دار مقابله با جنگ نرم، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب، عکس و محصولات فرهنگی دهه فجر، برگزاری جشنواره غذا، اجرای سرود همگانی 1375 نفره دانش آموزان، برگزاری محفل شعر و ادب، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری نمایش گاه عکس و پوستر انقلاب، برگزاری مراسم جشن انقلاب از برنامه‌های اجرایی سپاه ناحيه گالیکش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش تصريح كرد: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم و بسيجيان در راهپيمايی 22بهمن و به آتش کشیدن پرچم و نماد مستکبران، خلق حماسه‌ای ديگر در اين روز بیادماندنی در تاريخ انقلاب اسلامی ايران و مردم گالیکش خواهد بود.

******

bdfeedshg 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.