1395-04-02 12:00
1257
0
33965
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان:

"راه روشن" دانشگاه آزاد گرگان، بزرگترین کانال بسیج دانشجویی کشور شد

کانال تلگرامی راه روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بزرگترین و جامع ترین کانال تلگرامی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد کشور شد.

به گزارش گلستان ما، مجید نادم مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام»، گفت: کانال تلگرامی راه روشن با آدرس telegram.me/rrahroshan در آغاز با هدف انشار اخبار مربوط به بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه پس از مدتی علاوه بر انتشار اخبار مربوط به بسیج دانشجویی، بروزترین مطالب سیاسی، فرهنگی و مذهبی کشور را نیز پوشش دادیم، تصریح کرد: در این فضا علاوه بر به اشتراک گذاشتن اخبار بسیج دانشجویی، نکات تبیینگر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز در قالب سخنرانی، کلیپ، صدا و عکس نوشته به تصویر کشیده شده است.

نادم در پایان با ابیان ایکه مدیریت این کانال در حال حاضر برعهده من و دو نفر از دانشجویان دانشگاه می باشد، خاطرنشان کرد: اکنون پس از گذشت کمتر از 4 ماه کانال تلگرامی راه روشن بزرگترین و جامع ترین کانال تلگرام بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد کشور می باشد و از این بابت خداوند منان را شاکریم که توانسته ایم در عرصه جگ نرم از افسران این جنگ باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.