1393-07-25 08:34
1778
0
4396

وقوع فاجعه ای غم انگیز در یک جشن عروسی

متاسفانه این حادثه ناگوار ساعت 21 شامگاه چهارشنبه در یک جشن عروسی روی داد.

به گزارش گلستان ما ، مرگ دختر 11 ساله در تیراندازی به مناسبت فوت یک عضو خانواده در خوزستان و جان دادن یک کودک در انفجار ناشی از آتش بازی در مراسم عروسی در شهرستان مرزی هیرمند سیستان، خبرهای بد چند روز گذشته بود و باز هم این مرگ بی دلیل نفس یک خردسال دیگر را گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه گفت: تیراندازی در مراسم عروسی جان پسر 2 ساله را گرفت. فتح الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه این حادثه ناگوار ساعت 21 شامگاه چهارشنبه در جشن عروسی در یکی از تالارهای شهر گناوه روی داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه گفت: همزمان با ورود عروس به تالار تیراندازی صورت می گیرد که با کمال تاسف یک پسر دو ساله پس از اصابت تیر سلاح ساچمه ای فوت می کند. نوروزی با بیان اینکه در این تیراندازی عمدی در کار نبوده است، بیان داشت: هم اکنون ضارب نیز در بازداشت به سر می برد و سلاح وی ضبط شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: از همه مردم عزیز شهرستان گناوه می خواهم تا در مجالس عروسی از تیراندازی کردن با سلاح جدا پرهیز کنند تا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث دلخراش نباشیم. / جام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.