1396-06-06 06:57
609
0
43285
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فضای مجازی نیازمند توجه و برنامه ریزی بیشتر است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: فضای مجازی نیازمند توجه و برنامه ریزی بیشتر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، سردار رحمت الله صادقی، در اختتامیه نمایشگاه حریم عشق اظهار کرد: کار های بسیار ارزشمندی در نمایشگاه حریم عشق صورت گرفته و از تنوع بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه موضوعات خوبی را انتخاب کرده است، افزود: نمایشگاه حریم عشق تا جای ممکن توانسته به  امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بپردازد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دفاع از حرم اهل بیت(ع)، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سبک زندگی و آسیب های فضای مجازی از جمله موضوعاتی این نمایشگاه بود که در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این گونه نمایشگاه ها می توان بهتر و زیبا تر از این ورود پیدا کرد، افزود: نمایشگاه باید به لحاظ تکنیکی مورد توجه قرار گیرد.

سردار صادقی در خصوص حوزه فضای مجازی، اظهار کرد: در حال حاضر فضای مجازی یکی از حوزه های موثر برای جامعه جوان است، اگرچه به این حوزه پرداخته شد اما پرداختن آن به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سایر فضا ها کم است و باید نکات مثبت و منفی آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید نسبت به مباحث استان حساسیت بیشتر شود و تولیدات در معرض دید علاقه مندان گلستانی قرار گیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان استان فاخری است، گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان از منشورات استان ۱۷۸ نوع کتاب در دیدار با رهبر معظم انقلاب ارائه کردیم که ایشان تاکید داشتند منشورات را به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم و به دنبال تولید مخاطب باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه مدت ۱۰ روز فعالیت داشته می توانستیم اقداماتی را انجام دهیم و این کتاب ها را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم و افراد برداشت های خود را در قالب یک مسابقه و یا جشنواره ارائه می کردند تا این نمایشگاه در انتقال مفاهیم نقش بسیار مهمی برعهده داشته باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.