1398-02-26 06:08
1083
0
63248
سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان خبر داد:

دو سرنشین تصادف شب گذشته کردکوی جان باختند + تصاویر

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: متاسفانه سطح هوشیاری دو نفر از مصدومان به شدت پایین بوده که باعث شد این دو مصدوم به کما بروند و مصدوم سوم با تروما و شکستی‌های شدید به بیمارستان پنج آذر منتقل شدند.

 فارس؛ علیرضا کمالغریبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۱۹ دقیقه روز چهارشنبه در پی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ استان، موضوع واژگونی یک دستگاه سمند در محور قدیم گرگان به کردکوی در محدوده روستای ایلوار گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های فوریت پزشکی اورژانس و امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند که مشخص شد در این حادثه سه نفر دچار جراحات و صدمات شدید شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان تصریح کرد: متاسفانه سطح هوشیاری دو نفر از مصدومان به شدت پایین بوده که باعث شد این دو مصدوم به کما بروند و مصدوم سوم با تروما و شکستی‌های شدید به بیمارستان پنج آذر منتقل شدند.

کمالغریبی گفت: تلاش‌ها و اقدامات لازم برای احیا مصدومان در محل توسط تکنسین‌های اورژانس در محل حادثه انجام و سه حادثه دیده برای ادامه روند درمان بلافاصله به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

گفتنی است، پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد این دو فرد مجروح که در کما بودند با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده جان خود را از دست دادند.

تصاویری از این حادثه:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.