1398-02-21 14:57
686
0
63149
مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان:

برنج وارداتی در گلستان عرضه می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به افرایش قیمت برنج در بازار، گفت: برنج وارداتی در گلستان عرضه می شود.

به گزارش گلستان ما، سعید حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 11500 تومان توزیع می شود و در برخی نقاط شاهدیم که مرغ پایین تر از این قیمت هم در بازار عرضه می شود.

حسن پور درخصوص توزیع گوشت قرمز منجمد، گفت: توزیع این گوشت بر اساس سهمیه ای که برای استان ها در نظر گرفته می شود، انجام می گیرد. با توجه به اینکه ارز دولتی برداشته شده و ارز نیمایی به گوشت قرمز اختصاص یافته، شاهد ورود بیشتر گوشت قرمز به کشور هستیم که مقداری قیمت داخلی را هم متعادل کرده است. در هفته و ماههای آینده شرایط متعادل تری را خواهیم داشت.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی گلستان با اشاره به افزایش قیمت برنج در بازار، تصریح کرد: در حال حاضر در زمان پایان مصرف برنج تولید شده در سال گذشته هستیم و همواره در این زمان ها افزایش قیمت را داریم.

حسن پور بدون اشاره به افزایش غیرمتعارف قیمت برنج، گفت: به جهت حمایت اقشار آسیب پذیر، با توجه به اینکه استان های شمالی جزو سهمیه برنج وارداتی نبودند ولی این موضوع پیگیری شد و عرضه برنج وارداتی هندی(1121) را در گلستان خواهیم داشت. قیمت هر کیلوگرم برنج وارداتی 7400 تومان است.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان درخصوص توزیع شکر، بیان کرد:‌ شکر به اندازه کافی با قیمت هر کیلوگرم 3400 تومان برای مصرف خانوار در نظر گرفته شده است. قیمت های بالاتر و تا بیش از 9 هزار تومانی که در برخی از مراکز خرده فروشی عرضه می شود، مورد تایید ما نیست و باید نظارت ها انجام گیرد و شکر بر اساس همین قیمت مصوب عرضه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.