1395-03-22 11:28
1050
0
33415
جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد:

تخلف بزرگ ۸ میلیاردی در گلستان/ فروش گندم های وارداتی خوراک دام بجای گندم تولید داخلی

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف پرونده تخلف اقتصادی ۸ میلیارد ریالی یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان کردکوی خبرداد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج کامیون ها و تریلی های متعدد حامل بار از یک واحد تولیدی، صنعتی که با توجه به فصل برداشت گندم در منطقه مشکوک به نظر می رسید، بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کردکوی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی های کارشناسانه کامیون های حامل گندم و هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، پرده از یک تخلف اقتصادی 8 میلیارد ریالی برداشتند.

سرهنگ جاویدان ادامه داد: مالک کارخانه با خرید گندم وارداتی (ویژه خوراک دام و طیور) به میزان سه هزار و 400 تن اقدام به سوء استفاده از این موقعیت کرده و در فصل برداشت گندم با مخلوط کردن آن با گندم های تولیدی منطقه و فروش گندم ها به مراکز تحویل، اقدام به تخلف اقتصادی میلیاردی کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: گندم های وارداتی که مختص دام و طیور بود با قیمت 900 تومان تمام شده که با تخلف صورت گرفته به قیمت 1270 تومان تحویل مراکز خرید می شد که با هوشیاری پلیس و اداره صنعت، معدن و تجارت پرده از این تخلف بزرگ اقتصادی برداشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان در پایان با اشاره به اینکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت های اجتماعی و اقتصادی است و پیشرفت و توسعه در سایه امنیت و آسایش به وجود می آید، ابراز داشت: امنیت در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پیش شرط و پیش نیاز توسعه همه جانبه در کشور است و پلیس به سهم خود در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه، پیشگیری از جرم و مقابله با آسیب های اجتماعی و اقتصادی با اقتدار گام برمیدارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.