1398-05-19 19:18
628
0
64888

فلسفه ازدواج حیات طیبه است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، فلسفه ازدواج را زندگی عاری از گناه، حیات طیبه و آرامش دانست و گفت: همه زوج‎های جوان باید سعی کنند زندگی آنها با گناه آغاز نشود.

 به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در جشن ازدواج آسان 47 زوج خانواده سپاه اظهار کرد: همه زوج‎های جوان باید سعی کنند زندگی آنها با گناه آغاز نشود و آغاز گناه در عقب انداختن نسل، سلامتی و هوش و اراده‎های نسل ما تأثیر می‎گذارد.

وی خطاب به زوج های جوان گفت: سعی کنید زندگی حیات طیبه باشد، حیات طیبه عاری از گناه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، فلسفه ازدواج را زندگی عاری از گناه، حیات طیبه و آرامش دانست و افزود: نخستین چیزی که نیاز همه ما است انتظار کشیدن است، زوج‎های جوان باید انتظار یکدیگر را بکشند و این کار محبت را چندین برابر افزون می‎کند و در زندگی با محبت شیطان انس و جن حاکمیت ندارد.

معروفی با بیان اینکه زوج‎های جوان باید در زندگی چند اقدام را قانون کنند، اذعان کرد: زوج‎های جوان باید به یکدیگر احترام بگذارند و یکدیگر را با نام‎های زیبا صدا کنند.

*قانون تشکر در زندگی زوج‌های جوان حاکم شود

وی تأکید کرد: زوج‎های جوان قانون تشکر را از همان ابتدا در زندگی خود حاکم کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه زن و مرد باید گوش شنوای یکدیگر باشند، اذعان کرد: احترام پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده محفوظ است اما زنان و مردان باید گوش و چشم یکدیگر باشند.

معروفی خاطرنشان کرد: روانشناسان 9 قسمت زندگی را گذشت و یک قسمت آن را عشق و محبت می‎دانند و این نشان می‎دهد زوج‎های جوان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در زندگی ایثار و فداکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: ما حوزه خانواده را مسأله جدی می‎دانیم چراکه اگر خانواده و همسران، پاسداران را همراهی نکنند پاسداران نمی‎توانند مأموریت‎های محوله را به‎درستی انجام دهند لذا اولویت برنامه‎های ما در یک سال گذشته خانواده‎های سپاه بودند و در این راستا اردوهای خانوادگی، جشن‎ها و ... را در دستور کار قرار دادیم./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.