1398-03-29 17:32
690
0
63987
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند گلستانی اهدا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مراسم جشن ازدواج آسان در استان برگزار و به ۴۰ زوج نیز جهیزیه اهدا می‌شود.

به گزارش  گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای 40 جهیزیه به زوج‌های جوان  گلستانی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهارکرد: یکی از تاکیدات مهم اسلام  و دستورات پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) فراهم کردن مقدمات ازدواج  برای جوانان بوده و اجرای این طرح  باهدف ایجاد زمینه لازم برای ازدواج آسان و حمایت از زوجین در استان انجام شده است.

وی گفت: از دیگر اهداف این طرح ایجاد پیوند و رابطه مستحکم میان جوانان و مساجد، الگوسازی شایسته برای خیران و کمک برای تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و بازخوانی نقش مهم و تاثیرگذار نهادهای دینی در ارائه خدمات اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: این طرح با تاکید بر محوریت قرار دادن مساجد و بهره‌گیری از مشارکت مردمی در تحقق کارکرد اجتماعی آن اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه جهیزیه و اهدای آن به زوج‌های جوان در قالب طرح  « مسجد احسان» در دستور کار قرار گرفت که در قالب ارائه خدمات اجتماعی از قبیل راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات به خانواده‌ها (تأمین جهیزیه ) و خدمات حوزه سلامت با محوریت مساجد، از سوی بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شکل‌ گرفته و در همین زمینه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، اهدا جهیزیه به زوج‌های کم‌توان انجام خواهدشد.

ولی‌نژاد افزود: مراسم جشن ازدواج آسان این زوجین در روز پنجشنبه 30  خرداد در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار و در این مرحله 40 جهیزیه به زوج‌های جوان استان گلستان اهدا می‌شود.

وی گفت: در این طرح 14 کالای اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، سرویس چینی، سرویس قابلمه، اتو، کتری، سرویس قاشق و چنگال، پتو، کالای خواب، ساعت، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و فرش به زوجین اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.