1398-03-29 11:15
462
0
63977
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبرداد:

آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در دشت آزادگان و هویزه/ تعهد ساخت 20 هزار واحد برای سیل زدگان کشور توسط بسیج

غیب پرور گفت: کار در اکثر استانهای سیل زده آغاز شده که در دشت آزادگان و هویزه خوزستان بیش از هزار واحد احداث و یا تعمیر خواهد شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل راه دانا، سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در حاشیه آئین کلنگ زنی 502 پروژه احداث و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط سپاه در روستای شاکریه سوسنگرد، در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: بسیج در کل کشور ساخت 20 هزار واحد مسکونی سیل زدگان را تعهد کرده است.

وی افزود: الحمدلله کار در اکثر استانهای سیل زده آغاز شده که در دشت آزادگان و هویزه خوزستان بیش از هزار واحد احداث و یا تعمیر خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر، توجه همگان را به رسیدگی به مناطق سیل زده به ویژه خوزستان عزیز نمودند، امیدواریم طبق جدول زمانبندی شده، پیش برویم.
غیب پرور گفت: برخی اقلام امدادی و اساسی زندگی برای سیل زدگان تهیه شده که به دست کل منطقه شاکریه و بخش هایی از دشت آزادگان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در 28 روستای دشت آزادگان و هویزه، اقدامات مهمی مانند احداث سیل بند، تخلیه آب، سمپاشی، تجهیز مساجد و مدارس انجام شده است و اکنون به مرحله ساخت و ساز رسیده ایم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: طبق زمانبندی انجام شده، باید کار ساخت منازل سیل زدگان تا 4 الی 6 ماه آینده در تمامی نقاط کشور به پایان برسد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.