1397-12-22 13:55
376
0
61891
مدیرکل کمیته امداد استان:

اعتبارات مسکن مددجویان گلستانی 3 برابر شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: اعتبارات خدمات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در ۱۱ ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری اظهار کرد: ۱۹۹۱ خدمت مسکن در ۱۱ ماهه سال جاری با تخصیص بیش از ۲۲ میلیارد تومان به مددجویان ارائه شد.

وی بابیان اینکه مقاوم‌سازی و تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های این نهاد‌ است، افزود: سال گذشته برای ارائه ۹۴۳ خدمت مسکن به مددجویان گلستانی 7 میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

اسکندری با اشاره به رشد دو برابری تعداد خدمات مسکن در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: با توجه به‌ضرورت یک سرپناه امن برای نیازمندان و محرومان جامعه در ۱۱ ماهه سال جاری ۵۰۲ مددجوی گلستانی خانه‌دار شدند که نسبت به خرید و ساخت ۲۴۲ منزل مسکونی سال ۹۶ رشد دو برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های جدید اعلامی در سال ۹۸ همه ایتام خانه‌دار می‌شوند، گفت: کمیته امداد استان گلستان دارای بیش از ۱۳۳ هزار نفر، ۷۲ هزار خانوار مددجوی گلستانی است که از این تعداد تاکنون ده هزار و ۷۰۰ خانوار فاقد مسکن در استان شناسایی‌شده‌اند که نیازمند سرپناه هستند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با توجه به‌ضرورت یک سرپناه امن برای نیازمندان و محرومان جامعه، تصریح کرد: با وجود خدمات این نهاد همچنان مددجویان گلستانی نیازمند ۴۷۰۰ واحد مسکن شهری و شش هزار مسکن روستایی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.