1397-10-29 12:57
1396
0
60485

توضیحات فرماندار گرگان در خصوص محقق‌نشدن کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در سفر رئیس جمهور

فرماندار شهرستان گرگان با توجه به محقق نشدن وعده کلنگ زنی بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در گرگان در سفر ریاست جمهوری به گلستان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایسنا، فرماندار گرگان پیش از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به گلستان در نشستی خبری اعلام کرده بود که بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان همزمان با سفر رئیس جمهور در گرگان کلنگ زنی خواهد شد.

مقرر شده بود، این پروژه که دارای بخش های مختلفی از جمله پارک آبی، آکواریوم دریایی، موتلینگ، رستوران، آب نماهای روی رودخانه، هایپرهای بزرگ و ... است، در منطقه ای در کمربندی گرگان کلنگ زنی شود ولی این امر محقق نشد و واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

«ابوالقاسم صفوی» در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در لحظات پایانی که حتی سرمایه گذار و تیم آن در گرگان حضور داشتند، اختلافی در موضوع پرونده با شهرداری گرگان به وجود آمد.

فرماندار گرگان تصریح کرد: پیش پروانه در لحظات آخر و در عصر روز اول سفر رئیس جمهور به گلستان صادر شد اما بدلیل حجم بالای کار و نقشه کشی های مورد نیاز، انجام کار مستلزم کامل شدن نقشه ها بود و به همین دلیل کلنگ زنی انجام نشد.

وی تاکید کرد: بر اساس وعده ای که به مردم دادیم حتما تا آخرین لحظه پای تعهد خود هستیم و بزودی با همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، این پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

صفوی افزود: سرمایه گذار تاکنون چندین میلیارد تومان به حساب شهرداری گرگان واریز کرده است و سرمایه گذار متعهدی است و از عهد خود بر نمی گردد.

فرماندار گرگان بدون اشاره به زمان دقیق کلنگ زنی این پروژه، گفت: بعد از تکمیل شدن نقشه ها، پروژه را کلنگ زنی می کنیم.

وی یادآور شد: این پروژه در محل فعلی یک کارخانه رب در کمربندی گرگان ایجاد خواهد شد و با این اقدام کارخانه نیز از داخل شهر خارج و به شهرک صنعتی سرخنکلاته شهرستان گرگان منتقل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.