1393-08-27 06:01
2075
0
5916
گلایه فروشندگان میوه و تره بار از شهرداری گرگان :

آخرین وضعیت بازارچه میوه و تره بار گرگان + عکس

فروشندگان میوه و تره بار گرگان در محور گرگان به آق قلا درد خود را کجا بیان کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ، چند ماهی است ، شهرداری گرگان محل عرضه میوه و تره بار گرگان را در محور گرگان به آق قلا ساماندهی کرده است.

اما این ساماندهی به مزاج فروشندگان و عرضه کنندگان میوه و تره بار در مکان فعلی خوش نیامده و داد بسیاری از این فروشندگان را در آورده است.

برخی از این فروشندگان در گفتگو با خبرنگار ما از عدم وجود امکانات اولیه نظیر سرویس بهداشتی ، آب و برق در این مکان خبر دادند.

برخی دیگر از این فروشندگان از وضعیت بوی بد و زباله میوه ها در این مکان گلایه مند بودند و از شهرداری گرگان و شورای شهر و همچنین اصناف گرگان درخواست دارند که به وضعیت اسفناک این مکان توجه بیشتری داشته باشند.

برخی از فروشندگان نیز در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه ایا از سوی شهرداری و اصناف گرگان نظارتی در خصوص وضع موجود داشته اند ، پاسخ دادند: اگر شهرداری گرگان و اصناف در قبال این بازارچه خود را متعهد می دانند بهتر است مشکلات این مکان را هرچه سریعتر رفع نمایند در غیر این صورت بار دیگر به حاشیه خیابان های اصلی باز خواهند گشت.

لازم به ذکر است چند ماهی است که بازارچه موقت میوه و تره بار در محور گرگان به اق قلا از سوی شهرداری گرگان ساماندهی شده است.

اقدام شهرداری گرگان در ساماندهی این بازارچه بس جای تقدیر دارد ، اما بهتر است قبل از هر گونه جابه جایی ، زیر ساخت آن مکان برای هر گونه تغییر و جا به جایی هر چیزی فراهم شود.

IMG 4134

IMG 4137

IMG 4143

IMG 4144

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.