1396-10-24 11:33
589
0
49123
معاون کمیته امداد استان گلستان مطرح کرد؛

خبر خوش کمیته امداد برای مددجویان/ دریافتی مستمری‌بگیران کمیته امداد، سه برابر شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در افزایش سرانه کمک‌معیشت مددجویان این نهاد، گفت: دریافتی مستمری‌بگیران تحت حمایت کمیته امداد از ۲۶ دی‌ماه سال جاری سه برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد،علی جعفری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان گفت: دریافتی مستمری‌بگیران تحت حمایت کمیته امداد سه برابر افزایش یافت.

وی افزود: با تلاش و پیگیری مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد برای افزایش سرانه کمک‌معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل اعتبارات تخصیصی سازمان هدفمندی یارانه، این افزایش مستمری پرداختی از دی‌ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

جعفری با اشاره به اولویت رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان در کمیته امداد افزود: از ۲۶ دی‌ماه سال جاری برای رسیدگی به نیازمندان افزایش سه برابری سرانه کمک‌معیشت مددجویان محقق می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: ازاین‌پس مبلغ افزایشی کمک‌معیشت مرحله دوم و یارانه عمومی خانوارهای تحت حمایت این نهاد در کنار مستمری مرحله اول به‌حساب سرپرست خانوارها پرداخت می‌شود.

وی گفت: علاوه بر پرداخت یارانه عمومی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای تمامی مددجویان این نهاد، کمک‌معیشت ۵۳ هزارتومانی خانوارهای یک نفره با این افزایش مستمری به مبلغ ۱۴۸ هزار تومان و خانوارهای دونفره به مبلغ ۲۴۹ هزار تومان واریز می‌شود.

جعفری ادامه داد: با اجرای این برنامه خانوارهای سه نفر نیز مبلغ ۳۲۴ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۴۱۹ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۴۶۵ هزارتومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.