1393-08-01 13:49
1599
2
4769
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

آیت الله مهدوی کنی چراغ هدایت مومنان و خاری در چشم فتنه گران بود

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان گفت : آیت الله مهدوی کنی (ره) را چراغ هدایت مردم مومن و خار در چشم فتنه گران خواند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوسنامه مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در گفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به رحلت سراسر اندوه حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) اظهار کرد: تمام بسیجیان و آزادگان جهان از این حادثه دل خراش غمناک و پریشان خاطرند و در شوک از دست دادن استادی فداکار و باتقوا سخت دلگیر و اندوه ناکند.

باقریان در ادامه با بیان ویژگی های شخصیتی ایشان نیز خاطرنشان کرد: این عالم برجسته و فقیه توانمند همیشه چراغ هدایتی مطمئن و راه بلد برای مردم مومن و مسلمان و خاری در چشم فتنه گران و منحرفین از آرمانهای انقلاب بود.

وی همچنین با اشاره به سوابق انقلابی آیت الله مهدوی کنی گفت: این مجاهد نستوه هیچ گاه از همراهی امام و رهبری و پایداری در مسیر حراست و پاسداری از ارزشها خسته نشد و علی رغم بی مهری ها و نامهربانی های برخی فریب خوردگان داخلی و تخریب ها و هجمه های رسانه های خارجی بر سربازی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد.

عضو شورای تبیین مواضع کشور سرپرستی کمیته های انقلاب، وزارت کشور،نخست وزیری، ریاست مجلس خبرگان و عضویت در شورای نگهبان بعنوان فقیه را تنها بخش کوچکی از خدمات ارزنده آیت الله مهدوی کنی به انقلاب  دانست و افزود: در تقویم انقلاب هیچ روزی نیست که نام و یادی از فعالیت های صادقانه ی ایشان در کمال شجاعت و رشادت را بر خود حک نکرده باشد.

باقریان با اشاره به سجایای اخلاقی این روحانی مومن و مبارز گفت: درس اخلاق ایشان یادگار گرانبهایی برای جوانان و دانشجویان کشور است و بدون تردید امروز دانشجویان و طلبه های جوان ایران اسلامی این پروانگان عاشق استاد خود از بی بهره شدن از شمع وجود ایشان سخت در اندوه و حسرتند.

وی با اشاره به تاسیس و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) توسط این مجاهد اسوه و متقی افزود: قطعا شاگردان توانمند ایشان در دانشگاه امام صادق (ع) همانطور که از بدو تاسیس تا به امروز همواره به کمک دولتها و نطام آمده اند و کمبود وجود مدیران انقلابی و مومن را در کشور مرتفع کرده اند از این پس نیز با تاثی به استاد فرزانه و ربانی خود در تقویت این مسیر کوشا و پرتلاش گام خواهند برداشت و نخواهند گذاشت با عروج ملکوتی آیت الله مهدوی کنی(ره) خللی در روند پرورش نیروهای هم تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.

باقریان ضمن تقدیر از سالها تلاش بی وقفه ی ایشان در حوزه های علمیه کشور گفت: طلبه های جوان و مستعد حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) در حوزه های مقدس علمیه که افتخار تلمذ در محضر ایشان را داشته اند نیز باید با رساندن جایگاه حوزه ها به قدری که قدرت تحقق منویات رهبری را در نقش آفرینی در تولید علم اسلامی و تبلیغ رسا و شیوا داشته باشند دین خود را به استاد متواضع و پرهیزگار خود ادا کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهور در اعلام عزای عمومی در کشور به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی (ره) در درخواستی از دولتاطهار کرد: دولت محترم مشی فرهنگی و سیاسی این عالم بزرگوار را سرلوحه ی تدبیر امور کشور در آینده قرار دهند زیرا جریان زندگی ایشان همواره گام نهادن در مسیر پرافتخار اطاعت از ولایت بوده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.