1396-06-04 08:58
1053
0
43188
شب گذشته در مراوه تپه انجام شد ؛

اعزام 40نفر از بانوان اهل سنت زیارت اولی به مشهد مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت:40نفر از بانوان اهل سنت زیارت اولی مراوه تپه، به سفر زیارتی مشهد الرضا (ع) اعزام شده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی از اعزام کاروان زیارتی 40 نفره بانوان بی بضاعت و زیارت اولی شهرستان مراوه تپه به سفر زیارتی مشهد الرضا (ع) خبر داد و اظهار کرد: بمناسبت ایام دهه ی مبارکه کرامت، 40نفر از بانوان اهل سنت این شهرستان  در اولین روز از هفته دولت، به مدت 3 روز، از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با همکاری آستان قدس رضوی (ع) عازم مشهد الرضا ( ع ) ، هستند . 

کارشناس مسائل دینی و مذهبی تصریح کرد: اعزام این کاروان سفر زیارتی، ویژه بانوان و خواهران اهل سنت شهرستان مراوه تپه است و به سبب مشکلاتی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور حضرت رضوی (ع) را نداشته اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اذعان داشت: متنعم شدن از غذای متبرک حضرت امام رضا (ع) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی – مذهبی حرم مطهر رضوی (ع) از جمله برنامه هایی است که در طول این سفر زیارتی قرار است برگزار شود . 

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان افزود: حضور زنان و بانوان اهل سنت شهرستان مراوه تپه در یک مکان مقدس و مذهبی، در کنار دیگر زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از طرفی نشانگر وحدت و همدلی بین امت ایران اسلامی است و از طرف دیگر ، خار و تیری بر چشم تمامی دشمنان و کوردلانی از جمله ( سران استکبار و نوکرانشان مثل داعش و گروهک های تکفیری و ...... ) می شود ، که چشم دیدن افکار و اعتقادات مذهبی ایران اسلامی را ندارند . 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.