1394-05-29 08:29
1594
0
19255
فعال مطبوعاتی استان گلستان:

اصولگرایان پایه گذار روزنامه نگاری آنلاین در گلستان / فضای رسانه ای شاخص آزادی بیان است

مدرس علوم ارتباطات گفت: اصول گرایان را پایه گذار رسانه های آنلاین معرفی کرد و گفت: هم اکنون فضای استان چند صدایی شده است و دیگر طیف ها نیز به آن وارد شدند و به نوعی همپوشانی رسانه ای برقرارشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، جعفر خاندوزی مدرس علوم ارتباطات دیروز در همایش تجلیل از فعالین فضای مجازی استان که در تالار تورنگ شهرستان گرگان برگزارشد، در قسمت کارگاهی این همایش اظهارکرد: اطلاع رسانی تابعی از توسعه است.

وی فضای رسانه ای را شاخص آزادی بیان دانست و افزود: هریک از رسانه ها نمایندگان اقشار مختلف هستند.

شاکله رسانه ها فضای رسانه ای را تشکیل می دهد

این فعال مطبوعاتی استان گلستان افزود: رسانه ها در مطالبات با خوانش انتقادی مواجه هستند که هم خود انتقاد می کنند و هم مورد نقد قرار م گیرند.
وی با بیان اینکه شاکله رسانه ها فضای رسانه ای را تشکیل می دهد، به بیان تاریخچه رسانه ها در استان گلستان از بعد از انقلاب تاکنون پرداخت.

خاندوزی افزود: درابتدا اصلاح طلبان به این فضا واردشدند و کم کم در این سال ها با فراگیر شدن رسانه های آنلاین و آزادی بیان در کشور  اصولگرایان از آن بیشتر و بهتر استفاده می کنند.

خبر یک بخش از روزنامه نگاری است

مدیر مسئول ماهنامه جرجان در ادامه شخصیت پردازی اصولگرایان را بهتر از اصلاح طلبان ارزیابی کرد و اذعان داشت: این یکی از تکنیک های روزنامه نگاری است که به آن دست یافته اند.

 جعفر خاندوزی به انواع روزنامه نگاری اشاره کرد و افزود: ما باید یادبگیریم  خبرتنها یک بخش از روزنامه نگاری محسوب می شود؛ میزگرد،نشست و همایش و... نیز جز روزنامه نگاری محسوب می شوند که باید مرود توجه قرار گیرند.

لازم به ذکر است، نخستین همایش تجلیل از فعالین فضای مجازی استان گلستان به همت پایگاه های خبری تحلیلی گرگان خبر، گلستان ما، البرز گلستان، نیلکوه و قابوسنامه برگزارشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.