1394-02-07 07:28
1349
0
13905
صبح امروز در میراث فرهنگی گلستان مطرح شد:

گله کریمی از برخی رسانه ها / سایت میراث فرهنگی باید جزو 5 سایت برتر استان باشد / 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پارک ملی گلستان اعتبارگرفته شد

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان کرد : در هفته میراث فرهنگی امسال انجمن حامیان میراث را راه اندازی می کنیم که در این خصوص همایش دهیاران را در 14 اردیبهشت داریم تا آنها نیز کمک کار یگان حفاظت از میراث فرهنگی باشند .

به گزارش گلستان ما ؛ مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان صبح امروز دوشنبه 7 اردیبهشت ماه 93 در آیین معرفی مدیران جدید این اداره کل اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در طول عید نوروز در بخش خدمات سفر با نیت تعالی و پیشرفت استان خالصانه کار کردند و بنا داریم در پایان سال 94 مراسمی در خور شان این عزیزان برگزار کنیم.

کریمی افزود: من خواهشم از رسانه ها و سایت های مختلف این است که گزارشات و اخباری را که درج می کنند صحت و سقم آن را از طریق روابط عمومی اطلاع حاصل کنند بعد انعکاس دهند که در روزهای اخیر شاهد این جور اخبار بودیم.

وی در ادامه اضافه کرد: گاها پیش آمده که ما برای کمک به توسعه استان ارتباط خبرنگاران را با مدیران کشوری تسهیل می کنیم اما متوجه می شویم که این رسانه ها تیتر می زنند که مثلا فلان پروژه با پیگیری این رسانه انجام شد که این جای گله دارد و اگر کاری در استان انجام می شود نتیجه تلاش همه مدیران است .

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان خاطر نشان ساخت: ما در حوزه روابط عمومی تغییرات زیادی را انجام دادیم و به دنبال این هستیم که نقش روابط عمومی میراث فرهنگی در استان فعال شود و معتقدم که سایت اداره کل میراث فرهنگی باید جزو 5 سایت برتر استان باشد.

ابراهیم کریمی اذعان کرد: سایت ما باید آنقدر غنی و پرمحتوا باشد که مردم و مراجعین هر چه نیاز داشتند از آن احصا کنند و همچنین نیازهای روزمره خبرنگاران را در خصوص  تامین خبر رفع کند و اگر امکان دارد به چند زبان زنده دنیا مطلب داشته باشد.

وی تصریح کرد: در هفته میراث فرهنگی امسال انجمن حامیان میراث را راه اندازی می کنیم که در این خصوص همایش دهیاران را در 14 اردیبهشت داریم تا آنها نیز کمک کار یگان حفاظت از میراث فرهنگی باشند .

کریمی اظهار کرد: اعتبارات سال 94 هنوز ابلاغ نشده و اعتبارات سال 93 هم اکثرا تحقق پیدا کرد و در سال 94 نیز بنا داریم اعتبار بیشتری برای برنامه های خودمان جذب کنیم.

این مقام مسئول گفت: در ابتدای امسال 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه گردشگری پارک ملی گلستان اختصاص یافت که با این بودجه می توان بخشی از اقدامات مهم را در این حوزه انجام داد .

گفتنی است احمد گلچین به عنوان مسئول روابط عمومی جایگزین منوچهری شد و شاهین پودینه به سمت مسئول یگان حفاظت میراث فرهنگی ، جاوید ایمانیان به سمت رئیس دفتر فنی اداره میراث فرهنگی ، جابر کریمی  به عنوان جانشین رئیس دفتر فنی ، جعفر خاندوزی به عنوان دبیر کمیته فنی پژوهش و مشاور پژوهشی مدیر کل ، رضا شاه حسینی به عنوان مشاور رسانه ای ، نصیری مشاور جوان مدیر کل و فاطمه ربیعی به عنوان مشاورامور بانوان مدیر کل انتخاب شدند .

انتهاي پيام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.