1398-02-13 16:15
1312
0
62980
امام جمعه کلاله در نهمین یادواره سرداران 185 شهید دفاع مقدس؛

شهدا تربیت شدۀ پادگان معرفت شناسی امام (ره) بودند

امام جمعه شهرستان کلاله در نهمین یادواره سرداران و 185 شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان گلستان در گنبدکاووس گفت: جایگاه علما بالاتر از جایگاه شهداست اما عالم باید درد جهان اسلام را داشته باشد و امام این چنین بود و شهدا را در پادگان معرفت شناسی تربیت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام رضا کشیری در این یادواره که به همت یگان مستقل زرهی 60عمار یاسر گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا در درگاه خداوند اذعان کرد: خدا خریدار جان و مال شهداست و آن را به بهای خوبی می خرد.

وی ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید از خون این شهدا پاسداری کرد افزود: همانطور که زمانی جوانان ما برای مقابله با دشمن رفتند باز هم اگر به خواسته های آنها توجه کنیم برای جنگ با دشمنان سراز پا نمی شناسند.

امام جمه کلاله با انتقاد به اینکه برای جوانان کاری نمی شود، گفت: متاسفانه بیکاری ام الفساد است و در جریان مسکن مهر 3 میلیون نفر بیکار شدند و کارخانجات ما نیز تعطیل و به اقتصاد کشور ضربه زده شد.

حجت الاسلام کشیری همچنین افرادی که زمزمه مذاکرات دوباره را آغاز کرده اند انتقاد کرد و گفت: به بهانۀ آوردن آب بر سفره مردم و برداشتن تحریم ها با آمریکا مذاکره کردند! چه چیزعاید مردم ما شد؟ آیا با کسی که بی نظیرترین دروغگو است می توان مذاکره کرد؟

وی همچنین اظهار کرد: اصرارعده ای برای تصویب لوایحی که تمام اطلاعات محرمانه ما را بر دشمن فاش می کند، مورد نقد است چرا که هیچ کشورعقب مانده ای هم کارهای محرمانۀ خود را حتی در اختیار همسایه و دوست خود هم نمی گذارد چه برسد به دشمن ! اما برخی در داخل این کار را می کنند.

مسئولین با مردم صادق باشند

امام جمعه کلاله با اشاره به عدم صداقت برخی از مسئولین با مردم تصریح کرد: این مردم جان و مال خود را می دهند اما زیر بار ذلت نمی روند و از عزتی که شهدا به واسطۀ معاملۀ معنوی خود با خدا کرده اند، دست بر نمیدارند.
وی عزت را در مجاهدت در راه خداوند و جنگ با دشمن دانست و افزود: امروز جنگ دشمن با ما جنگ نرم است.جنگی که شاید خودمان هم ندانیم اما سنگرهای دشمن در خانه های ما نیز زده شده است.

چرا نمایندگان سکوت کرده اند؟

حجت الاسلام کشیری در ادامه اضافه کرد: متاسفانه می بینیم که وزیر جوان ما به اجرای 2030 افتخار می کند، سندی که با اجرا شدنش فاتحه اسلام را در ایران می خواند! چرا نمایندگان ما سکوت کرده اند و این وزرا را استیضاح نمی کنند؟

وی یادآور شد: در جریان استیضاح برخی وزراء ، اکثر نمایندگان با آنها معامله می کنند. آیا این نمایندگان در تراز این ملت هستند؟ اگر غیرت دارید سکوت نکنید و از وزرا بخواهید در مقابل کم کاری و مسائلی که پیش می آید پاسخگو باشند.

امام جمعه کلاله خطاب به حاضرین خاطر نشان کرد: این وظیفه من و شماست که از عزت و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مراقبت کنیم چرا که معتقدیم این افراد کف های روی آب هستند و به نصرت الهی ایمان داریم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.