1396-10-13 17:59
905
0
48696
رئیس شورای شهرستان گنبدکاووس:

پروژه های نیمه تمام پیگیری می شود/ شناسایی بانوان کارآفرین بخش مرکزی

رئیس شورای شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه عمرانی بررسی پروژه های ناتمام ، امکانات ورزشی و تفریحی چون پارکها و کتابخانه در روستاها که تقریبا روستائیان به ویژه کودکان و بانوان از هر امکاناتی محروم هستند در دستور کار شورای شهرستان است که ان شاالله بزودی انجام می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در حاشیه افتتاح دفتر شورای شهرستان گنبدکاووس، شهلا ملک پور رئیس شور با اشاره به نظارت بر مصوبات شواری شهر ، بخش و روستاها به عنوان وظیفه شورای شهرستان گفت: با افتتاح این دفتر هفته ای یکبار در خدمت عموم مردم خواهیم بود تا مشکلات خود که مرتبط با این بخش است را با اعضای شورای شهرستان مطرح کنند.

ملک پور افزود: شورای شهرستان از بدو دریافت حکم یعنی 16 مهر ماه به احصاء برخی مشکلات حوزه فعالیت خود پرداخته است که تا این لحظه می توان به برخی چالش ها در بخش بانوان و ورزش اشاره کرد.

وی یادآور شد باید مسئولین حوزه ورزش دید بهتری برای حفظ امکانات موجود داشته باشند که برای مثال خانه بسکتبال گنبد که مورد بازدید قرار گرفت اصلا شرایط مناسبی ندارد و نیاز به رسیدگی دارد و از سویی نیز نیاز است به حوزه بانوان و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در این حوزه و همچنین کودکان توجه بیشتری شود.

رئیس شورای شهرستان همچنین با اعلام این خبر که بانوان کارآفرین بخش مرکزی شناسایی شده اند تصریح کرد: این شناسایی بدین جهت است که تسهیلات در اختیار این بانوان قرار داده شود تا بهتر بتوانند فعالیت کنند.

وی در ادامه بر لزوم آموزش های لازم به نوعروسان در موضوعات خانواده و بهداشت در روستاها تاکید کرد و نبود روشنایی در ورودی روستاهای بخش مرکزی را نیز از دیگر مشکلات احصاء شده، عنوان کرد.

رئیس شورای شهرستان ضمن یادآوری مشکل فضای سبز در شهرو روستا اذعان کرد: در این رابطه نیز برای شهر تسهیلات در نظر گرفته می شود اما به روستاها تسهیلات داده نشده است.

شهلا ملک پور به عنوان عضو شورای روستای آق قیه نیز گفت: به تازگی برای آسفالت جاده این روستا نیز مستقیما از بنیاد مسکن کشور، مبلغ یازده میلیارد ریال تسهیلات جذب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از شروع فعالیت تا این لحظه مصوبات و عملکرد شورای های قبل  نیزمطالعه شده است تا بتوانیم با آگاهی بیشتر و به بهترین شکل کاری برای شهرستان انجام دهیم.

گفتنی است دفتر شورای شهرستان گنبدکاووس امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ، امام جمعه گنبدکاووس و جمعی از مسئولین شهرستان در محل ساختمان فرمانداری قدیم افتتاح شد.

20180103 110915

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.