1397-01-21 10:58
952
0
52423
فرماندار گمیشان خبر داد؛

عملی شدن 140درصدی ایجاد اشتغال توسط دستگاه ها در گمیشان

فرماندار گمیشان در اولین جلسه ستاد اشتغال شهرستان در سال جدید گفت: دستگاه ها در سال گذشته با ایجاد اشتغال 140درصدی خود فراتر از تعهدات خود عمل کرده اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان؛ امیرشیر توماج فرماندار گمیشان گفت: اشتغال اولین و مهمترینخواسته مردم گمیشان است و افزود ، تعهد اشتغال در سال گذشته توسط دستگاه ها 450 نفر بوده در حالیکه دستگاه های سطح شهرستان برای 627 نفر شغل ایجاد کرده اند.

وی درادامه گفت: در سال 96 ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام (ره)، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فنی و حرفه ای، بهزیستی، شیلات و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراتر از تعهدات خود نسبت به ایجاد اشتغال عمل کرده اند.

توماج ادامه داد: در سال گذشته 47 طرح اشتغالزایی در شهرستان مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 24 طرح آن به تصویب رسیده است.

فرماندار گمیشان با اشاره به نام گزاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: حرکت در مسیر شعار سال باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود چرا که حمایت از کالای ایرانی در واقع تلاش برای عزت و اقتدار روز افزون کشور است.

z2

توماج ادامه داد: از اول سال تاکنون سرمایه گذاران متعددی برای اجرای پروژه اقتصادی و اشتغالزایی در سطح شهرستان حضور یافته اند و هدف ما حمایت از آنها در جهت رونق اقتصادی و اشتغال در شهرستان است.

بیکاری زمینه ساز  اکثر معضلات اجتماعی است 

فرماندار گمیشان در بخش دیگر سخنان خودگفت: اولین دغدغه و بزرگترین خواسته مردم گمیشان ایجاد فرصت شغلی یرای فرزندانشان است و همه دستگاهها وظیفه دارند تا با تمام توان در برآورده کردن این خواسته به حق مردم تلاش کنند زیرا اگر مشکل بیکاری را حل نکنیم خود بیکاری زمینه بسیاری از معضلات اجتماعی مثل طلاق ، اعتیاد ، دزدی و .. را در جامعه افزایش می شدهد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: از اول سال تاکنون 4 پرونده اشتغالزایی روستایی در کمیته فنی اشتغال شهرستان به تصویب رسیده که پیش بینی این طرح ها برای ایجاد اشتغال 53 نفر می باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.