1397-01-20 11:58
959
0
52390
فرماندار گمیشان:

سلامت روح و جسم تاثیر مستقیمی بر شاخصه های توسعه دارد

فرماندار گمیشان در اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: سلامت روح و جسم تاثیر مستقیمی بر شاخصه های توسعه پایدار دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیرشیر توماج دسترسی عادلانه مردم به سلامت را از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید دانست و گفت: سیاست مهم دولت تدبیر و امید و در طول این چند سال توجه ویژه به مقوله سلامت در کشور بوده و برای این شاخص خدمات با کیفیتی را ارائه داده است.

وی افزود: رویکرد مهم کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان باید بر محور پیشگیری باشد و ارائه آموزشات لازم در قالب بسته های سلامتی می تواند موثر باشد.

توماج کارگروه سلامت و امنیت غذایی را از مهمترین کارگروه های شهرستانی برشمرد و اذعان داشت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان نقش مهمی را در توسعه فرهنگ سلامت دارد و باعث تکمیل شدن برنامه های اجرایی در حوزه بهداشت و سلامت می شود.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی گمیشان در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت در هفته اول اردیبهشت ماه خاطر نشان کرد: هفته سلامت فرصتی ارزنده برای ترویج فرهنگ سلامت و امنیت غذایی و برنامه های خود مراقبتی در سطح شهرستان است.

وی اضافه کرد: پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا شعار امسال هفته سلامت در سطح کشور می باشد.

توماج خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی در این هفته در سطح منطقه با همکاری دستگاه های عضو کارگروه و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنانی خود بر اولویت بندی برنامه های حوزه سلامت و امنیت غذایی در سال جاری، تهیه و بروز رسانی شناسنامه مراکز بهداشتی و درمانی، استقرار پزشکان متخصص در مرکز جامع سلامت و حضور کلیه اعضای کارگروه در جلسات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.