1396-10-21 08:50
1097
0
48998
رییس میراث فرهنگی و گردشگری گمیشان:

شناسایی بازار هدف و تبلیغات هدفمند باعث رونق گردشگری گمیشان می شود

رییس میراث فرهنگی گمیشان گفت: شهرستان گمیشان دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی ارزشمندی است که اگر به درستی معرفی شود باعث رونق گردشگری شهرستان می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، بهزاد عسگریان رییس میراث فرهنگی و گردشگری گمیشان در اولین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ویژه نوروز 97 گفت:هزینه کردن در بخش تبلیغات گردشگری هزینه نیست بلکه یک سرمایه گزاری ارزشمند محسوب می شود زیرا با رونق گردشگری شاهد تحرک در بخش های اقتصادی و دیگر زمینه ها در شهرستان خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: شناسایی بازار هدف و تبلیغات هدفمند باعث رونق گردشگری در گمیشان می شود و بهترین بازار هدف برای گمیشان شهرستانهای اطراف و پایتخت کشور است و اگر بدون برنامه و حساب شده در بخش گردشگری وارد نشویم تنها سرمایه هایمان را از دست می دهیم .

رییس میراث فرهنگی گمیشان ادامه داد:شهرستان گمیشان دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی ارزشمندی است که تا به امروز آنطور که شایسته است معرفی نشده است و در این راه صدا سیما و رسانه ها و مسئولین همه باید دست در دست هم دهند تا این طرفیت ها شناسانده شود و قطعا تبلیغات گسترده و صحیح باعث رونق بخش گردشگری گمیشان می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.