1396-05-30 07:07
692
0
42975
در بیانیه کارخانه «سیمان پیوند گلستان» آماده است؛

توقف تولید کارخانه سیمان پیوند گلستان به علت آلودگی صحت ندارد

علت توقف، برنامه‌ریزی تولید طبق بودجه سالانه مصوب هیئت‌مدیره کارخانه و همکاری با اداره برق جهت طرح تابستانی و کم کردن ده مگاوات از برق مصرفی و جلوگیری از خاموشی هم استانی‌ها بوده است.

به گزارش گلستان ما، کارخانه «سیمان پیوند گلستان» گالیکش بیانه‌ای در خصوص شایعات تعطیلی این کارخانه برای پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه ارسال کرده که در ذیل می‌خوانید:

به نام خدا

در استان شایعه کردند کارخانه سیمان پیوند گلستان به علت آلودگی متوقف‌شده است:

درود و سپاس بر سنگربانان صنعت و توليد كشور

در سالی كه بنا به فرمايش مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال» باهدف مقاوم‌سازی كشور در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مزين گرديد. این‌گونه حرکت‌های شبهه برانگيز در اين شرايط سخت اقتصادی كه نياز شديد و مبرم به حمايت همه‌جانبه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های تصميم گير و اجرایی كشور است، بسيار جای تأسف و تأمل دارد.

حرکت‌هایی كه ضمن ناصواب بودن شائبه، اهداف نادرستی در اذهان اهل‌فن و آگاه به مسائل توليد شكل می‌گیرد. انگار بعضی آموزش ديدند كه به‌جای ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول حكم بدهند، قصاص كنند و بعضاً حيثيت و آبروی آدم‌ها را تاراج عام و خاص نمايند.

قطعاً برفرض اشكال، راه صحيح اصلاح يا برخورد با آن قبل از تشويش اذهان عمومی، مراجعه به سازمان مربوطه است. مطئنا اين حركات هر چه باشد به‌دوراز اخلاق دينی و انسانی است.

به لحاظ ملی نيز از بدترين گناه‌ها بشمار می‌آید. مخصوصاً در شرايط فعلی كه حفظ اشتغال و توسعه و پايداری صنايع توليدی كشور تضمین‌کننده شعار كشور و فرمايش رهبر معظم است.

چندی پيش نيز شاهد حركتی ديگر از همين نوع حرکت‌های غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بوديم. وقتی افراد ناآگاه و ناآشنا و غیرمتخصص به هر دليل و با هر هدفی فضای توليد كشور را متشنج می‌کنند ديگر انتظاری باقی نمی‌ماند.

علت توقف، برنامه‌ریزی تولید طبق بودجه سالانه مصوب هیئت‌مدیره کارخانه و همکاری با اداره برق جهت طرح تابستانی و کم کردن ده مگاوات از برق مصرفی و جلوگیری از خاموشی هم استانی‌ها بوده است.

لازم به ذکر است بخش تولید سیمان و بارگیر خانه کارخانه فعال است و به‌زودی پس از پایان فصل گرما تولید کلینکر این کارخانه نیز آغاز خواهد گردید.

خداوند همه ما را هدايت فرمايد.

اميدوارم خداوند مديران زحمت‌کش را در مسير سخت اقتصادی موفق و پيروز بدارد انشاالله

شرکت سیمان پیوند گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.