1396-09-16 12:34
989
0
47532
پیام تبریک فرماندار گرگان به مناسبت روز دانشجو؛

16آذر نقطه عطف جنبش دانشجویی «ایران» در پرتو «اسلام» عزیز است

فرماندار گرگان در پیامی به مناسبت شانزدهم آذر(روز دانشجو)، آورده است: شانزدهم آذر نمایانگر روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی و نقطه عطف جنبش دانشجویی ایران اسلامی در پرتو اسلام عزیز است.

به گزارش گلستان ما، سید عباس حسینی در پیامی به مناسبت روز دانشجو آورده است:

امروز قدرتهای بزرگ عالم با سلاح جنگ نرم و تهاجم و ناتوی فرهنگی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشند و در این جبهه درصدد تخریب هویت ملی - اسلامی و تضعیف باورهای انقلابی و دینی و نیز جلوگیری از رشد و توسعه علمی و تحقیقاتی جوانان این مرز و بوم هستند که به حول قوه الهی این اهداف آنها با شکست مواجه خواهد شد.

شانزدهم آذر نمایانگر روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدالت طلبی و آزادی خواهی و نقطه عطف جنبش دانشجویی ایران اسلامی در پرتو اسلام عزیز است.

دانشجویان هوشیار، تیزبین و آزادی‌خواه ما، همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز و طلایه‌دار حرکت‌های اجتماعی، علمی و جهادی بوده‌ و هستند.

دانشجویان مدیران آینده کشور می باشند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت رشد و نمو در کشور عزیزمان ایجاد می شود .

در پیروی از فرمايشات رهبر معظم انقلاب ،بصیرت دانشجویی منشا تمام تحولات و جنبش های دانشجویی است و البته مهمترین رسالت دانشجویان در حال حاضر جهاد علمی است تا با فراهم آوردن مراتب پیشرفت های تحقیقاتی و پژوهشی پایه گذار خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها باشند .

اينجانب ضمن گراميداشت اين روز ملي به همه دانشجويان ،عزت و تندرستی و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال برای جامعه دانشگاهی خواستارم.

سیدعباس حسینی / فرماندار شهرستان گرگان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.