1396-05-22 04:35
643
0
42898
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

آمادگی عملیاتی رمز موفقیت راهداری در بحران های طبیعی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، رمز موفقیت راهداران را در هنگام بروز بحران های طبیعی،آمادگی عملیاتی تجهیزات و نیروها بیان کرد و گفت که در هنگام وقوع بحران جابه جایی ماشین آلات و نیروها بسیار سخت است و بنابراین در این زمان طلایی، آمادگی و بهنگام اقدام کردن و کمک دادن به همدیگر بسیار مهم است.

به گزارش گلستان ما ، "مهدی میقانی" در جلسه شورای راهداری با حضور روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل، افزود: در صحنه بودن و فرماندهی در میدان هم مساله بسیار مهم دیگری در این مواقع است که می تواند جلوی بسیاری از خسارت های مادی و معنوی را بگیرد.

وی با اشاره به بارش های تابستانی چند روز اخیر و وقوع سیلاب بویژه در شهرستان آزادشهر، اظهارکرد: در حالی که هر شهرستان موظف به انجام وظایف خود بخصوص در هنگام بحران است اما باید به شهرستان آزادشهر نگاه ویژه داشت چون این شهر به دلیل وجود محور ترانزیتی و بین المللی آزادشهر- خوش ییلاق دارای شرایطی خاص است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در بخش دیگری از سخنانش بر اجرای بموقع دستورات و احکام قضایی صادره بخصوص درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده ها تاکید کرد و گفت: اجرای بموقع این احکام از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می کند.

دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر تشکیل کمیته نظارت بر حفظ و حریم راه ها در استان ها و مسایل مربوط به فعالیت های عمرانی اداره کل در شهرستان ها از مباحثی بود که در ادامه جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.