1398-03-28 12:01
937
0
63945
س از ماه‌ها پیگیری استانی و شهرستانی؛

فرماندار گالیکش به برگزاری میز خدمت در روستای سرچشمه تَن داد

پس از ماه‌ها پیگیری استانی و شهرستانی اهالی سرچشمه میز خدمت در این روستا برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل ازنیلکوه، مدتی قبل گفت‌وگوی اهالی روستای سرچشمه از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش در نیلکوه منتشرشده بود که گفتند: مدت دو سال است که تقاضایی از مسئولین به‌صورت سلسله‌مراتب از شوراهای اسلامی، دهیار، بخشداران قدیم و جدید، معاونین فرمانداران قدیم و جدید همچنین فرمانداران قدیم و جدید جهت برگزاری میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات سرچشمه کرده‌ام.

جز اینکه مسئولین فقط وعده‌ای بی‌عمل داده‌اند متأسفانه این امر اجرایی نشد است.

حتی از سوی سید مناف هاشمی استاندار معزول گلستان نیز دستور پیگیری پیام‌های تلفنی‌ام را به فرماندار مایلی دادند که متأسفانه بازهم از بیست هفتم اسفندماه است برای یک میز خدمت چشم‌انتظارمان گذاشته‌اند.

ضمناً شهرام کوسه غراوی نماینده شهرستان گالیکش در مجلس شورای اسلامی هم همین‌طور با توجه به اینکه قبلاً تصاویری از مشکلات معابر سرچشمه خدمتشان ارسال‌شده اما توجهی نکرده‌اند.

باوجود پیگیری زیاد اما متأسفانه تاکنون برگزاری میز خدمت در روستای سرچشمه کیمیا شده و مشکلات مردم پابرجاست.

حال هفته جاری فرماندار گالیکش در دیدار با عضو شورای اسلامی و دهیار سرچشمه و بخشدار بخش مرکزی گالیکش بر برگزاری "میز خدمت" در این روستای پس از ماه‌ها درخواست و پیگیری خبر داد.

حسین مایلی گفت: جلسه "میز خدمت" به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در روستای سرچشمه شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ برگزاری ميز خدمت یکی از ابتكارات خوب دولت تدبير و اميد در امر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.!!!

گفتنی است روستای سرچشمه با 250 خانوار و جمعیتی بیش از 700 نفر از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش بوده و بهبود وضعیت آب شرب، آسفالت معابر، ترمیم جاده بین مزارع و کاشت تیرهای برق فشارقوی از مهم‌ترین مطالبات اهالی این روستا است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.