1398-02-29 13:56
962
0
63328
بااعتبار 10 میلیارد تومانی؛

مرحله نخست ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش آغاز شد

فرماندار گالیکش با اشاره به جذب اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای اجرای فاز نخست بیمارستان ۹۱ تختخوابی این شهرستان گفت: با اختصاص به‌موقع اعتبارات این بیمارستان تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه " حسین مایلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان 91 تختخوابی شهرستان گالیکش که مهرماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد برای ساخت و تکمیل به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: بعد از سفر هیئت دولت به استان در دی‌ماه سال گذشته 10 میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه و پایان اجرای اسکلت این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار گالیکش گفت: با تزریق به‌موقع اعتبارات، بیمارستان 91 تختخوابی شهرستان گالیکش تا دو سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی بیان داشت: این بیمارستان در چهار طبقه و در فضایی حدود 10 هزار مترمربع در حال ساخت است که شامل 18 تخت جراحی، 18 تخت داخلی، 18 تخت زنان، 18 تخت اطفال، 6 تخت سی‌سی‌یو و تخت‌های ویژه کودکان و زایمان طبیعی، هشت تخت دیالیز و 20 تخت اورژانس خواهد بود.

مایلی گفت: بخش‌هایی مانند آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی تخصصی و غیره نیز برای این بیمارستان در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این بیمارستان علاوه بر مردم این شهرستان به زائران مشهد مقدس که از گالیکش عبور می‌کنند، خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.