1396-09-15 18:02
2055
0
47485
در صورت بروز حادثه چه کسی پاسخگوست؛

وحشت روستاییان میرزاپانگ گالیکش از سقوط احتمالی تیرهای برق / 30 تیر برق نیازمند تعویض

یک شهروند خبرنگار از روستای میرزاپانگ گالیکش تصاویری از تیرهای برق این روستا ارسال کرد و از وحشت ساکنین برای سقوط احتمالی این تیرهای برق در پی وزش بادهای شدید شهرستان گالیکش گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، یکی از اهالی روستای میرزاپانگ گالیکش با ارسال تصاویری از تیرهای برق این روستا گفت: یکی از نکاتی که با ورود به روستای میرزاپانگ از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش توجه شما را جلب خواهد کرد تیرهای برق مستقر در این روستا است.

در بررسی‌های انجام‌شده 30 تیر برق روستای میرزاپانگ فرسوده و نیازمند تعویض است.

برخی از این تیرهای برق با توجه به فرسودگی بتن آن به شکل معجزه‌آسایی هنوز سرپا هستند و هرروز دانش آموزان و کودکان روستا برای عبور از کنار آن‌ها درس ترس و وحشت مشق می‌کنند.

بتن برخی از این تیرهای برق کاملاً تخریب‌شده و با کمک سیم‌های برق هنوز سرپا هستند.

با توجه به وزش بادهای تند (خوش آباد) فصول پاییز و زمستان شهرستان گالیکش وجود چنین تیرهای برقی تهدیدی برای مردم منطقه است و هر آن احتمال سقوط آن‌ها وجود دارد. در صورت بروز این حادثه چه کسی پاسخگوست؟

به گفته شورا و دهیار روستا بارها این موضوع به اداره برق گالیکش اعلام‌شده و درخواست تعویض تیر برق را داشته‌اند اما هنوز در این خصوص کاری انجام نگرفته است.

حتی این موضوع از طریق دستگاه قضایی گالیکش نیز پیگیری شده است و اداره برق این شهرستان را موظف به رسیدگی کرده‌اند اما از این کانال نیز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

حال پسندیده است مسئولین شهرستان گالیکش به خواست عمومی ساکنین روستای میرزاپانگ توجه کرده و پیش از وقوع حادثه‌ای ناگوار در پی اصلاح این تیرهای برق‌ها باشند.

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

nilkooh2786 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.