1396-05-23 12:47
1348
0
42731
نوبخت در گرگان :

2 هزار و 500 میلیارد تومان از معوقات گندم کشاورزان باقی مانده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت :از ۱۰ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران‌، ۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ عدم واریز بخش های زیادی از معوقات پول گندم کشاورزان گلستانی در ماههای اخیر باعث انتقاد فراوان کشاورزان شده بود .

اما محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت وب رنامه ریزی کشور که برای بازدید از مناطق سیل زده گلستان امروز به گرگان سفر کرده در خصوص مطالبات کشاورزان گفت : از ۱۰ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران‌، ۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نوبخت همچنین به این موضوع اشاره کرد  که : پرداخت مطالبات گندم‌کاران  یکی از دغدغه‌های دولت است و تلاش شده تا این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از 10 هزار میلیارد و 500 میلیون‌تومانی بدهی دولت به گندم‌کاران، 8 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است ، تاکید کرد :  دولت تلاش دارد تا باقیمانده مطالبات گندم‌کاران را در اولین فرصت پرداخت کند .

معاون رئیس جمهور اضافه کرد :پرداخت نهایی پول گندم کشاورزان نیازمند تامین اعتبار است و در این بخش نیازمند همراهی و صبوری کشاورزان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.