1398-02-30 18:03
1087
0
63364
فرماندار کلاله در بازدید از مراکز خرید کلزا:

پیش بینی می شود که 30 هزار تن کلزا برداشت کنیم/ کشاورزان از ثبت اطلاعات خود در سامانه جهاد کشاورزی اطمینان حاصل کنند

فرماندار کلاله گفت: باتوجه به شریط به وجود آمده و آسیب دیدن بخشی از محصول کشاورزان درسیل، پیش بینی می شود 30 هزار تن کلزا از مزارع شهرستان کلاله برداشت شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در حاشیه این بازدید در گفتگویی با بیان اینکه باتوجه به شریط به وجود آمده و آسیب دیدن بخشی از محصول کشاورزان درسیل، پیش بینی می شود 30 هزار تن کلزا از مزارع شهرستان کلاله برداشت شود، گفت:

جهت تسهیل در خرید کلزا؛ سه مرکز خرید در کلاله، دهنه و پیشکمر فعال می باشد تا کشاورزان بدون دغدغه دانه روغنی کلزا را تحویل این مراکز دهند.

وی در ادامه به کشاورزان شهرستان توصیه کرد: تا رسیدگی کامل کلزا؛ کشاورزان هیچ عجله ای جهت برداشت دانه های روغنی خود نداشته باشند. 

رئیس شورای کشاورزی کلاله اضافه کرد: با توجه به بالا بودن سطح برداشت کلزا در شهرستان، حتما از کمباین های دارای هد مخصوص برداشت کلزا استفاده شود که علاوه ریزش بسیار پایین، از لحاظ اقتصادی برای کشاورزان به صرفه است. 

بیانی در پایان تاکید کرد: کشاورزان قبل از برداشت محصول، حتما از وضعیت ثبت اطلاعات خود در سامانه جهاد کشاورزی مطلع شوند تا هنگام فروش کلزا در مراکز دچار مشکل نشوند.

image 2019 5 19 23 4 12 58 YOC

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.