1398-02-30 15:03
1514
0
63361
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلاله:

برداشت دنبلان و جمع آوری برگ درختان ممنوع است/ با خاطیان برخورد قانونی می شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله گفت: برداشت دنبلان از سطح جنگل های شهرستان کلاله ممنوع است و در صورت مشاهده، با عملان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد صادق بشکوفه در گفتگویی اظهار داشت: از همان ابتدا برداشت دنبلان با توجه به آسیبی که به پوشش گیاهی و خاک جنگل ها وارد می کند، ممنوع بود و با اعلام رسمی این مهم، در صورت مشاهد با عاملان جمع آوری برخورد می شود.

وی افزود: در صورت مشاهده برداشت دنبلان از سطح جنگل های شهرستان، دنبلان های برداشت شده و ابزار برداشت ضبط می شود و عامل نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

جمع آوری برگ درختان و انتقال آن ممنوع است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله در واکنش به خبری مبنی بر جمع آوری برگ درختان از جنگل ها و انتقال آن به مکان های نامعلوم، اظهار داشت: با توجه به اینکه این اقدام باعث اسیب به پوشش خاکی جنگل ها می شود، در صورت مشاهده چنین اقدامی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و پرونده انها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

گفتنی است براساس شنیده ها برخی که احتمالا باند هستند، با هدف انتقال برگ ها و به تبع آن فروش برگ ها، اقدام به جمع آوری برگ از سطح جنگل ها می کنند و به نوعی خاک آینده جنگل ها را جمع آوری و به فروش می رسانند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.