1397-11-02 13:02
609
0
60568
تیغ فرماندار کلاله کند شد؟

ماجرای بخشداری کلاله به اعتراف تلخ فرماندار ختم شد/ فرماندار کلاله پشت پرده بیش از یک سال بخشدار نداشتن کلاله را فاش کند/ حق شناس استانداری را فتح کرد؛ بخشدار فرماندار نیامد!

بخشداری کلاله وارد دومین سال بخشدار نداشتن خود شد و با این تفاسیر می توان این تعبیر که اهرم و ابزار برش سیاسی فرماندار کلاله در این خصوص، کند بوده است را بکار ببریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، بخشداری کلاله و به تبع آن دهیاری های بخش مرکزی پای سوز انتخابات آتی و در راستای مهره چینی انتخاباتی شد و با گذشت بیش از 1 سال از استعفای بخشدار مرکزی، این بخشداری با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

در نبود بخشدار، یکی از مشکلاتی که گریبان گیر این بخش شده است، مسلما عدم جذب اعتبارات کافی برای دهیاری ها است که نتیجه آن در سال 97 قابل لمس بود و با توجه به ورود به سال 98،دهیاران در سال 98 نیز با این مشکل دست و پنجه نرم خواهند کرد.

اما زمانی که به فایل تصویری اعترافات تلخ فرماندار کلاله در خصوص بخشدار کلاله توجه می کنیم و فرماندار کلاله خبر از اتمام کار از سوی فرمانداری می دهد، نوع بیان فرماندار کلاله گویای پشت پرده هایی در این خصوص است که حتی تیغ برش سیاسی فرماندار کلاله را هم کند کرده است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که محمد حمیدی دارای سوابق مدیریتی در سطح استان و معاونت استانداری گلستان است و مسلما وقتی برش سیاسی این فرماندار کارساز نیست، این موضوع حاکی از درگیری های سیاسی شدید شخص سوم دخیل در انتصابات در پشت پرده است.

فارغ از مسائل قومیتی که شخص سوم به دنبال آن است(مسائل قومیتی عامل عقب ماندگی کلاله)، وی برای اثبات ادعاهای خود، مدعی تلاش برای بخشدار کردن گزینه سیستانی است؛ ولی در اصل در پشت پرده با گزینه های سیستانی، در بالا دست مخالفت می کند.

حال با این تفاسیر می طلبد برای جلوگیری از متضرر شدن بیشتر مردم و دهیاری ها و تنها برای مردم و فارغ از گرایشات قومی، گزینه ای بر بخشداری کلاله تکیه کند که بتواند باری از روی دوش فرماندار کلاله برداشته و یک سال گذشته را در زمینه خدمات رسانی به روستاها و مردم، جبران کند.

گفتنی است در حالی که بخشداری کلاله بیش از یک سال بخشدار ندارد، حق شناس پس از استیضاح توسط اعضای شورای شهر کلاله، استانداری گلستان را فتح کرد و در مسئولیت سیاسی انتخابات(براساس شنیده ها) این استانداری سمت گرفت.

انتهاي پيام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.