1393-08-27 07:53
3093
0
5922

تشکیل 8 پرونده قاچاق در کلاله / کسب رتبه دوم استان گلستان در حوزه آرد و نان

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله از تشکیل 8 پرونده قاچاق و همچنین کسب رتبه دوم استانی در حوزه آرد و نان این نمایندگی در ماه های سپری شده از سال 93 خبر داد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر،خرمالی در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در سال جاری در حوزه بازرسی و نظارت عملکرد قابل توجه ای داشتیم ، گفت: طی شش ماه از سال 93 ، 8 پرونده متشکله کالای قاچاق تشکیل شد که ارزش ریالی این کالاهای قاچاق، بیش از 129 میلیون ریال بود.

وی افزود: همچنین طی بازرسی و نظارت در سطح این شهرستان 194 پرونده با ارزش ریالی بیش از 66 میلیون ریال تشکیل شد که عمده تخلفات در زمینه های گران فروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود.

رئیس نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله از کسب رتبه دوم این نمایندگی در حوزه آرد و نان خبر داد و گفت: طی گزارشات مردمی مبنی بر برخی تخلفات از سوی مراکز خبازی نظارت و بازرسی در این حوزه را افزایش دادیم تا جایی که تعداد بازرسی های ما از 800 مورد نیز تجاوز کرد و به رقم 854 مورد رسید و طی این بازرسی ها 46 مورد تخلف شناسایی شد که اعم تخلفات، فروش اجباری ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه و عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع بود.

خرمالی اشاره هم به فعالیت های اتاق اصناف این شهرستان داشت و اظهار کرد: این واحد نیز سال پر کاری داشت و طی ماه های گذشته به 254 واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد و از این بین 72 واحد نیز پلمپ شدند.

وی یادآور شد: طی این مدت 7 مورد پروانه بهره برداری از مراکز صنعتی و غیر صنعتی صادر شد که به واسطه آن برای بیش از 100 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.

شهرستان کلاله با جمعیتی بالغ بر 110 هزار نفر در شرق استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.