1398-06-14 13:03
1802
0
65316
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی:

خرده فروشان مواد مخدر یکی از مشکلات بزرگ کردکوی است/۲۰۷۳ نفر در ۵ ماه نخست سال در سطح شهرستان کردکوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه سعی و تلاش ما در ایام محرم در مجموعه انتظامی شهرستان کردکوی بر این است تا مردم دغدغه ای نداشته باشند، افزود: عزاداران حسینی با صبر و سعه صدر نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند تا عزاداری ها به خوبی برگزار شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرهنگ علی اکبر خرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در برقراری نظم و امنیت عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا در شهرستان کردکوی از آمادگی کاملی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سعی و تلاش ما در ایام محرم در مجموعه انتظامی شهرستان کردکوی بر این است تا مردم دغدغه ای نداشته باشند، افزود: عزاداران حسینی با صبر و سعه صدر نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند تا عزاداری ها به خوبی برگزار شود.

گشت های انتظامی در ایام محرم در سطح شهر و روستاهای کردکوی برقرار است

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با عنوان اینکه گشت های انتظامی در ایام محرم در سطح روستاهای شهرستان کردکوی برقرار است، تأکید کرد: کسانی که بخواهند در این ایام ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهر ایجاد کنند با جدیت با آنان برخورد خواهد شد.

خرمی با بیان اینکه در ایام محرم در خیابان گرگان، خیابان ولیعصر و خیابان مطهری کردکوی محدودیت ترافیکی وجود دارد، افزود: مردم شریف کردکوی در ایام با نیروی انتظامی همکاری مضاعفی داشته باشند.

افزایش ۱۰۰ درصدی سرقت در ۵ ماهه نخست سال در شهرستان کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه در ۵ ماهه نخست سال جاری با افزایش ۱۰۰ درصدی سرقت در شهرستان کردکوی روبرو بودیم، اظهار داشت: سرقت اماکن خصوصی، منزل، سایر سرقت ها، موتورسیکلت و احشام به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان کردکوی ۳۹ درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین کشفیات در ۵ ماهه نخست سال جاری به ترتیب مربوط به اماکن خصوصی، منزل، سایر سرقت ها، موتورسیکلت و احشام بوده است.

خرمی تصریح کرد: دستگیری سارقین از اولویت های نیروی انتظامی بوده است لذا دستگیری سارقین را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشتیم.

کشف ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۵ ماه نخست سال جاری در شهرستان کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه در ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کردکوی کشف کردیم که ۲۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم، گفت: با توجه به اینکه مواد مخدر، معتادین و توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر یکی از دغدغه های بزرگ مردم شهرستان کردکوی است، اقدامات خوبی در مقابله و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان کردکوی انجام دادیم. هر هفته در محلاتی که بعنوان نقاط آلوده در شهرستان کردکوی محسوب می شود، پاکسازی انجام می دهیم.

وی خرده فروشان مواد مخدر را یکی از مشکلات بزرگ شهرستان کردکوی دانست و از افزایش ۹ درصدی خرده فروشی مواد مخدر در این شهرستان خبرداد و یادآور شد: کشف یک باند بزرگ با ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر ازجمله اقدامات بزرگ نیروی انتظامی در راستای مقابله با فروش مواد مخدر در شهرستان کردکوی بوده است.

مبارزه با کالای قاچاف را اولویت اصلی نیروی انتظامی کردکوی در سال ۹۸ است

خرمی با اشاره به سال رونق تولید و بر حسب وظیفه ای که نیروی انتظامی دارد، مبارزه با کالای قاچاف را اولویت اصلی نیروی انتظامی در سال جاری دانست و افزود: ۲۲۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق، ۷۸۰۰ بسته سیگار قاچاق، ۱۷۵ رأس احشام قاچاق در حال خروج از استان، ۲۷ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق، ۴۱ تن آرد قاچاق، لوازم خانگی، دارویی و تجهیزات پزشکی در مجموع به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان کالای قاچاق در ۵ ماهه نخست سال جاری در کردکوی کشف کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی کاهش تصادفات را یکی از اولویت های مأموریتی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۹ نفر در شهرستان کردکوی جان خود را در تصادف از دست دادند که ۲۸ درصد کاهش نسبت به سال گذشته داریم.

وی با بیان اینکه ۱۹۸ نفر در ۵ ماه نخست سال جاری بواسطه تصادفات در شهرستان کردکوی مجروح شدند که ۲۳ درصد افزایش داشته ایم، افزود: ۶۳ درصد تصادفات در محدوده درون شهر و ۲۷ درصد تصادفات در جاده های برون شهری بوده است.

خرمی تصریح کرد: ۲۲ درصد متوفیان در درون شهر کردکوی و ۷۸ درصد متوفیان در جاده های بیرون شهر کردکوی فوت شدند.

۹۸۸۹ فقره اعلام قانون و برخورد با متخلفان رانندگی در ۵ ماهه نخست سال جاری در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از ۹۸۸۹ فقره اعلام قانون و برخورد با متخلفان رانندگی در ۵ ماهه نخست سال جاری توسط پلیس راهور در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: ۲۳ واحد متخلف در ۵ ماهه سال جاری پلمپ شد و ۳۱ واحد فاقد پروانه در سطح شهرستان پلمپ و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰۷۳ نفر در کل جرائم در ۵ ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستان کردکوی دستگیر شدند، افزود: ۹ درصد افزایش دستگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم. ۱۸۴۶ نفر از دستگیر شدگان آقایان و ۲۲۸ نفر خانم بودند.

بیکاری یکی از عوامل اصلی جرائم در شهرستان کردکوی است

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی دستگیری بین سنین ۲۵ تا ۳۹ سال بوده است، اظهار داشت: ۱۷۹۳ نفر از دستگیرشدگان فاقد شغل بودند که نشان دهنده این است که بیکاری یکی از عوامل اصلی جرائم می باشد.

علی اکبر خرمی در پایان ضمن تأکید بر همراهی و همکاری مردم با مجموعه نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس همواره برای دفاع از امنیت و آرامش مردم تلاش کرده و اجازه فعالیت به عده ای هنجارشکن را نخواهد داد لذا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰در شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.