1398-05-16 02:57
1986
0
64831
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:

با شعار "تخریب خلاق" وارد کردکوی شدم/ مدیران از تفکر انتقادی خبرنگاران استفاده کنند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن تأکید اینکه باید در جذب و بکارگیری نیروها فارغ، از جنس، نژاد، رنگ و سلیقه، شایسته سالاری ملاک و معیار انتخاب قرار گیرد، اظهار داشت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری باید به جوانان به واسطه خلاق بودن، توانمند بودن و انقلابی بودن توجه ویژه ای شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ قربان رایجی بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در جمع اصحاب رسانه شهرستان کردکوی اظهار داشت: خبرنگار باید از ابزارهای جمع آوری اطلاعات به درستی استفاده کرده و اطلاعات صحیح را دریافت و به جامعه ارائه کند.

وی با بیان اینکه خبرنگار با جامع نگری و تفکر انتقادی و دیدی باز، موضوعات پیرامون ادارات را از جنبه های مختلف مشاهده و بررسی می کند، افزود: لذا مدیران باید از تفکر انتقادی خبرنگاران بعنوان فرصتی ناب استفاده کنند و پیشرفت را برای مجموعه خود به ارمغان آورند.

با شعار “تخریب خلاق” وارد شهرستان کردکوی شدم

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با عنوان اینکه با شعار “تخریب خلاق” وارد شهرستان کردکوی شدم، گفت: تخریب خلاق یعنی اینکه اگر احیانا وارد چرخه یا سیکلی شدیم، بتوانیم براحتی پس از مدتی از این چرخه یا سیکل خارج شویم و سیکل و ساختار جدید ایجاد کنیم که حاصل آن خدمت، سرویس، محصول و تولید جدید باشد.

رایجی با اشاره به اینکه دانش آموز، معلم، خانواده و محتوا محورهای کلیدی فعالیت های ما در آموزش و پرورش است، ادامه داد: دانش آموزانی در اختیار داریم که قرار است محتوایی با آنان کار شود که معلم و خانواده اجزای اثرگذار آن هستند.

وی از دریافت امتیاز راه اندازی مرکز مشاوره خانواده در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: در این مرکز مشاوره بصورت متمرکز به آموزش خانواده دانش آموزان خواهیم پرداخت.

کانون پرورش فکری کودکان در هفته دولت در کردکوی افتتاح می شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به افتتاح کانون پرورش فکری کودکان در هفته دولت اشاره کرد: مدرسه ۶ کلاسه شهید مدرس روستای چهارده، مدرسه ۳ کلاسه حاجی آباد دشت، در هفته دولت کلنگ زنی خواهند شد.

رایجی با بیان اینکه مدرسه ۶ کلاسه شهید رضاپور مهترکلاته، مدرسه ۶ کلاسه خیری مرحوم خان بیکی بالاجاده در حال احداث است، ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه مرحوم هاشمی رفسنجانی درحال ساخت است که احتمالا طب جلسات مختلف مبلغ یک ملیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه برای این مدرسه پیش بینی می شود.

۸۹ فضای آموزشی در شهرستان کردکوی دارای کد هستند

این مقام مسئول تصریح کرد: از ۱۰۱ فضای دانش آموزی شهرستان کردکوی ۸۹ فضای آموزشی دارای کد هستند که دانش آموزان در حال تحصیل در آن هستند.

وی یادآور شد: مدرسه حاجی آباد دشت، اسلام آباد، شهید عقیل کیانی کردکوی، ۱۵ خرداد، آیت الله طالقانی مهترکلاته، مدرسه ای در محله ولاغوز جزو مدارس تخریبی محسوب می شوند.

جذب و بکارگیری نیروها شایسته سالاری ملاک و معیار انتخاب قرار گیرد

رایجی ضمن تأکید اینکه باید در جذب و بکارگیری نیروها فارغ، از جنس، نژاد، رنگ و سلیقه، شایسته سالاری ملاک و معیار انتخاب قرار گیرد، اظهار داشت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری باید به جوانان به واسطه خلاق بودن، توانمند بودن و انقلابی بودن توجه ویژه ای شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با بیان اینکه ۱۶۶۰ شرکت کننده در رشته های شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، بسکتبال، دوومیدانی و کشتی در شهرستان کردکوی داشتیم، افزود: ۱۹۴ نفر به مسابقات استانی و ۲۴ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۹۴۱ نفر شرکت کننده در حوزه فرهنگی و هنری رشته های آوایی و هنرهای نمایشی و هنرهای دستی، تجسمی و ادبی در شهرستان کردکوی داشتیم، ادامه داد: ۴۷ نفر به مسابقات استانی راه یافتند که از این بین، ۱ گروه به مسابقات کشوری راه یافت.

رایجی از شرکت ۱۴۳۳ نفر در مسابقاتی در حوزه قرآن، عترت و نماز، رشته های قرائت، اذان، صحیفه سجادیه، احکام، نماز، نهج البلاغه، انشاء، حفظ، تفسیر و مداحی در شهرستان کردکوی خبر داد وگفت: ۱۸ نفر به مسابقات استانی و ۴ نفر با افتخار به مسابقات کشوری راه یافتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: ۷۵۰ نفر در جشنواره نوجوان سالم که در محورهای مقاله نویسی، فیلم، انشاء، نقاشی، نرم افزار، اقدام پژوهی، طرح درس، ایده پردازی و پروژه های ابتکاری در شهرستان کردکوی شرکت داشتند که ۳۰ نفر به مسابقات استانی و ۵ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه ۳۳۸۴ نفر در جشنواره آموزشی جابر بن حیان در شهرستان کردکوی شرکت کردند که ۱۹۸ نفر در ۶۶ پروژه به مرحله منطقه ای راه یافتند و ۲۱ دانش آموز در ۷ اثر به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.