1398-03-03 11:33
1088
0
63444
فرمانده سپاه کردکوی

خرمشهر نماد مقاوت است/ مقاومت نباشد ایثار و پیروزی بدست نخواهد آمد

فرمانده سپاه کردکوی متذکر شد: کسانی که گمان می کنند علت تحریم، مقاومت ضد استکباری است و راه آن زانو زدن در مقابل دشمن و بوسیدن چنگال دشمنان است در اشتباه استراتژیکی نابخشودنی به سر می برند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ حسن محبوبیان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی که پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در فرمانداری کردکوی برگزار شد، با عنوان اینکه سوم خرداد روزی فراموش نشدنی است، اظهار داشت: سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

خرمشهر نماد مقاوت است

وی با اشاره به اینکه خرمشهر نماد مقاوت است، افزود: تا مقاومت نباشد ایثار و پیروزی بدست نخواهد آمد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی اذعان کرد: چهار عامل بسیار مهم؛ رهبری حکیمانه، آرمان بزرگ، مردم با ایمان و انگیزه و اراده و وجود دشمن بزرگ باعث شد تا از دوران انقلاب و دفاع مقدس، مقاومت مردم در صحنه های مختلف جنگ نیمه سخت، سخت، نرم و عملیات روانی دشمن همچنان باقی بماند.

بعد از وجود انقلاب اسلامی دوقطبی غرب و شرق شکسته شد و دوقطبی اسلام و استکبار شکل گرفت

محبوبیان با بیان اینکه بعد از وجود انقلاب اسلامی دوقطبی غرب و شرق شکسته شد و دوقطبی اسلام و استکبار شکل گرفت، گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد مقاومت و اسلامیت بوده است که مقابل بزرگترین استکبار دنیا به لحاظ اقتصادی، سیاسی و نظامی مقاومت کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمنی دشمن پیچیده تر و بیشتر شده است، افزود: در این چهل سال دشمنی دشمن کمتر و یا مقاومت ما کمتر نشده است.

فرمانده سپاه کردکوی با اشاره به اینکه دشمن امروز دارای سه راهبرد اساسی و کلی است که زیرشاخه های زیادی دارد، افزود: متزلزل کردن جامعه و از بین بردن وحدت و انسجام و پایین آوردن آستانه تحمل مردم با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان یکی از راهبردهای اساسی و کلی دشمن است.

فشار اقتصادی و پیشنهاد مذاکره راهبرد اساسی و کلی دشمن است

محبوبیان فشار اقتصادی و پیشنهاد مذاکره را دیگر راهبرد اساسی و کلی دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: پیشنهاد مذاکره و مذاکره یعنی شکستن مقاومت، مذاکره یعنی معامله و چیزی دهیم و چیزی بگیریم اما آنچه که باید اهدا کنیم قدرت دفاعی و مردمی ماست و قرار نیست چیزی در قبال آن دریافت کنیم.

وی جنگ اطلاعاتی، سایبری و عملیات روانی را دیگر راهبرد اساسی و کلی دشمن دانست و افزود: دشمن در عملیات روانی شدیدا تلاش می کند امید را در جامعه از بین ببرد. با گرفتن امید مردم و مسئولان و امیدواری همپیمانان خود بدنبال عملیات روانی در جامعه هستند.

دشمن با ما وارد جنگ نمی شود چون به خوبی می داند ضربه مهلکی خواهد خورد

فرمانده سپاه کردکوی با تأکید بر اینکه دشمن با ما وارد جنگ نمی شود چون به خوبی می داند ضربه مهلکی خواهد خورد، اذعان کرد: چرا که دشمن بدنبال آن است تا ابتدا قدرت نظامی ما را کم کرده و سپس با ما وارد جنگ شود.

محبوبیان تصریح کرد: آمریکا به لحاظ استراتژیک بدنبال این است تا برد موشک های ما را کم کند.

مدیران انقلابی نظریه مقاومت را برای مردم تبیین کنند

وی با بیان اینکه مدیران انقلابی نظریه مقاومت را برای مردم تبیین کنند، افزود: ما مقاومت را یک نظریه علمی و سیاسی می دانیم و این ایستادگی و مقاومت بود که تا به امروز کشور را سرپا نگه داشته است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره سم است و مذاکره با آمریکا سم مضاعف، اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند این نکته مهم را برای مردم، نیروها و خانواده های خود تبیین کنند.

دشمن سعی دارد مذاکره و مقاومت را در کنار هم و روبروی هم قرار دهد

وی بیان کرد: امروز دشمن بدنبال این است تا مذاکره و مقاومت را در کنار هم و روبروی هم قرار دهد.

فرمانده سپاه کردکوی متذکر شد: کسانی که گمان می کنند علت تحریم، مقاومت ضد استکباری است و راه آن زانو زدن در مقابل دشمن و بوسیدن چنگال دشمنان است در اشتباه استراتژیکی نابخشودنی به سر می برند.

مقاومت، گزینه قطعی ملت ایران است

محبوبیان با عنوان اینکه نظریه استراتژیک مقاومت یعنی اینکه خرمشهر ها همچنان وجود دارد، افزود: اگر به دنبال پیروزی هستیم همچنان باید مقاومت ادامه پیدا کند.

وی با تأکید براینکه مقاومت، انتخاب و گزینه قطعی ملت ایران است، گفت: ان شاءالله که تمامی مدیران با مطالعه، تفکر و تدبر در آیات قرآن در این ماه مبارک نظریه مقاومت را استخراج کنند و به جامعه زیرمجموعه خود انتقال دهند.

برگزاری ۴۰ برنامه در سوم خردادماه در شهرستان کردکوی

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی از برگزاری ۴۰ برنامه پایگاه محوری، مسجد محوری، حوزه ای و شهرستانی در سوم خردادماه در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: سرکشی از خانواده های معظم شهدای سوم خرداد و عملیات بیت المقدس، سرکشی از پاسداران و رزمندگان عملیات بیت المقدس، نشست های روشنگری، بصیرتی و خاطره گویی، غبارروبی گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام، شرکت در نماز جمعه و خاطره گویی یکی از رزمندگان در نماز جمعه از جمله برنامه های سوم خرداد در کردکوی است.

محبوبیان یادآور شد: مراسم متمرکز گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در روز یکشنبه ۵ خردادماه در حسینیه سپاه شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.