1398-02-19 11:01
1179
0
63110
مسئول بسیج مداحان شهرستان کردکوی:

مداحان در راستای ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی نقش موثری دارند/ بسیج مداحان بدنبال این است تا قشر مداح را از ورود به شبهات و خرافات توسط دشمن آگاه کند

مسئول بسیج مداحان شهرستان کردکوی گفت: بسیج مداحان به دنبال اجرای برنامه‌های متنوعی است تا بتواند قشر مداح را از ورود شبهات و خرافات توسط دشمن آگاه کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ زهراسادات مسلمی، مسئول بسیج مداحان شهرستان کردکوی، در خصوص حفظ شأن مداحی و مقابله با خرافه‌ بیان داشت: بسیج مداحان به دنبال اجرای برنامه‌های متنوعی است تا بتواند قشر مداح را از ورود شبهات و خرافات توسط دشمن آگاه کند.

وی ایجاد فضای انس و محبت به مردم، استفاده از مبلغ و روحانی در هیئت‌ها و برگزاری نماز جماعت، توجه به قرائت قرآن کریم با هدف دستیابی به مفاهیم بلند قرآنی را از راهکارهایی عنوان کرد که سازمان بسیج مداحان برای توسعه گستره فعالیت‌های هیئت ها بدنبال آن است.

مسلمی با بیان اینکه مداحان در مراسم مذهبی مختلف در ایام سال می‌توانند بین مردم تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: مداحان می‌توانند با توجه به ضریب نفوذشان در راستای ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی نقش موثری داشته باشند.

مسئول بسیج مداحان شهرستان کردکوی در خاتمه به مجالس عزاداری اشاره کرد و بیان داشت: ما فرصت های زیادی در اندیشه های اسلامی داریم که در هیج اندیشه دیگر وجود ندارد و باید از این فرصت های استثنائی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.