1397-12-19 15:58
945
0
61799
با حضور امام جمعه و فرماندار؛

دست اندرکاران شورای زکات کردکوی تجلیل شدند + تصاویر

عوامل و دست اندرکاران شورای زکات شهرستان کردکوی با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان کردکوی تجلیل شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، فرماندار شهرستان کردکوی به اتفاق شاعری امام جمعه به همت دبیرخانه زکات شهرستان از عوامل و خیرین زکات تقدیر و تجلیل کردند.

ابراهیم قدمنان در این نشست ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران شورای زکات که یکی از واجبات دین را انجام می دهند، کار آنها را تحسین نمود و افزود: کار برای رضای خداوند و رفع مشکلات مردم عبادت است.

وی ادامه داد: کار در کمیته امداد و کمک و دستگیری از محرومین کاری حسنه و عبادت محسوب می شود و باید همه تلاش کنیم تا محرومیت زدایی را از کشور ریشه کن کنیم.

جانشین شورای زکات شهرستان به اهمیت زکات پرداخت و اظهار داشت: با تلاش مسئولان و خیرین در این امر اولویت کار را برای حل مشکلات مردم داشته باشیم و در حوزه های مختلف به تسهیل این مشکلات بپردازیم .

حجه الاسلام شاعری به اهمیت زکات از منظر قرآن و سفارش پیامبر (ص) پرداخت و افزود: بعد از نماز زکات از اولویت خاصی برخوردار بوده که مسلمانان نسبت به پرداخت آن باید جدی داشته باشند.

رییس شورای زکات شهرستان خاطرنشان کرد: در اکثر موارد، مقوله پرداخت زکات در کنار برپایی نماز در قرآن آمده‌ است، که بیانگر اهمیت این حکم است.

شاعری دست اندرکاران زکات را محترم و مومن دانست و گفت: ان شاءالله بتوانیم با جمع آوری زکات برای رفع مشکلات مردم و محرومین اقدام نماییم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.